Ko ide u drugi krug?

Evo i liste učesnica koje idu u drugi krug takmičenja - deset je po broju lajkova, a pet po izboru autora bloga kosa.rs. 

Kao što znate, pobednika bira žiri. Možete se podsetiti pravila ovde: http://negakose.blogspot.com/2013/12/izbor-za-najlepsu-kosu-2013-godine.html

Hvala svima!

Da bi i žiriju dali dovoljno vremena, konačno rangiranje će biti objavljeno u četvrtak 23. januara u 21h. 

Svesni smo da ovakvi "virtuelni" izbori nikada ne mogu biti poput onih pravih i da postoje ograničenja jer je glasanje isključivo na bazi fotografija i da se verovatno neko ko to zaslužuje nije našao na ovoj listi.

---------------------

Prvih deset fotografija prikazanih ovde je po kriterijumu - broj lajkova.


Jelena M.


Ivana G.


Jelena M.

 

Nina P.



Sofija I.


Aleksandra M.


Seka T.


Aleksandra M.


Milica M.


Jelena M.
+ 5 po izboru autora bloga Kosa.rs


Miona B.



Dijana S.


Marija F.

Suzana J.


Ljiljana S.



25 comments:

  1. 4,5,12 trebalo bi da budu 1.2.3

    ReplyDelete
  2. Tezak je izbor,sve su prelepe,ali boram Ivanu G.,Sofiju L. i Suzanu J.-ona ima kosu najslicniju mojoj :)

    ReplyDelete
  3. Tezak je izbor,sve su prelepe,ali boram Ivanu G.,Sofiju L. i Suzanu J.-ona ima kosu najslicniju mojoj :)

    ReplyDelete
  4. Pa ima ih i sa bezveze kosom loš izbor par njih je stvarno zaslužno za dalje AL ovih par kvari temu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slazem. Ovo glasanje nije objektivno.
      Ima par devojaka sa stvarno lepom kosom, a ostalo je smesno.
      Seka T. ? Sta je u pitanju? Najmanje deset devojaka je imalo lepsu kosu od nje u prethodnom krugu.
      Drage devojke, sledeci put saljite slike sa istaknutom zadnjicom ili dekolteom, ocigledno to pali.

      Delete
    2. To je po broju lajkova :) A ja verujem da će pobednik biti zaslužen.

      Delete
    3. :)i ja verujem da ce pobednik bici zaslužen :) ;)

      Delete
  5. broj:-2 ivana, broj:4 nina 5-sofja,11-miona,12-diana,13-marija...to je moje mislenje,a ostale devojke nije za takmicenje :)

    ReplyDelete
  6. Kako da pobedi zasluzen kad je ostao u prvom krugu jer se nije angazovao oko lajkovanja, kao pojedine devojke?
    Nekoliko devojka koje su prosle stvarno imaju divnu kosu, ali ostale.. Ma daj..
    Svedok sam moljakanja doticne plavuse gore za lajk.. Zato je i imala 1000.
    Bilo bi bolje da neke strucne osobe pogledaju slike i izaberu.

    ReplyDelete
  7. *kad kazem plavuse, mislim na ovu Seku T.

    ReplyDelete
  8. Nina P. je moj neprikosnoveni favorit - ova dužin, boja, sjaj... reči nemam! U stopu je prate Ivana G. - primer kako plava duga kosa može da bude negovana, Dijana S. - dužina, gustina, snaga kose - bez mane, Ljiljana S. - lepa, zdrava kosa, predivno iznijansirana :) Velika pohvala i za dve crvenokose devojke :) I ostale kose mi se sviđaju (sve osim jedne), ali navedene su mi ipak favoriti :)

    ReplyDelete
  9. Mnogo devojaka sa lepsom kosom nije proslo.

    ReplyDelete
  10. Milica M. !!! Vidi se da je prirodna plavusa! Kosa je prelepa! Ove peglane i izuvijane su bezveze.

    ReplyDelete
  11. Miona ima najlepsu kosu, uopste mi nije jasan ovaj izbor, vecinu kose bi trebalo osisati, iskrzani krajevi, spaljeni farbom, kakve su ovo uzasne lokne, neke tanke kose, ma grozno. Mionaaaaa!!!

    ReplyDelete
  12. miona b ima prelepu boju, da li neko moze da mi pomogne koja bi to bila boja,rado bih se ofarbala.
    Hvala unapred za odgovor.

    ReplyDelete
  13. Ivana G. vas je zeznula to je slika sa neta koju je ukrala. Trazite joj jos koju sliku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tražili smo i slika je provereno prava :)

      Delete
    2. Jako cudno onda da ta slika postoji na tumblr-u vec par godina i da kruzi internetom. Ili je takmicenje kao i svako namesteno.

      Delete
  14. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=554878951205385&set=a.371157732910842.104685.253378321355451&type=3&theater
    Otkud onda slika Ivane G. na stranici jos 2012 godine. Devojka vam je dala laznu sliku, ta kosa je od Alene Shishkove manekenke.

    ReplyDelete
  15. Žiri nije odlučivao samo na bazi ove slike već na bazi još dve slike svake takmičarke (na kojima se vidi i lice). Sve slike koje su se plasirale u drugi deo takmičenja proveravala sam da li su skinute sa neta u pretrazi na Google (desni klik na sliku pa "pretrazi u Google" opcija) - u tom trenutku Ivanina slika je bila na jos jednom ili dva mesta na netu - ona kaze da je stavila sliku na nekoj stranici na FB i da se slika onda rasirila (a sad vec je ima na jako puno mesta, posle takmicenja). A takmicenje nije namesteno, naprotiv, bio je veliki trud i muka organizovati sve to ali svako ima pravo da veruje u ono sto misli da je ispravno

    ReplyDelete
  16. Sad sam probala isto sa slikom i pola nije pokazalo ali nema veze. Moja je ta stranica koju sam poslala i znam gde sam ja pre par godina nasla tu sliku tako da nema sanse da je postavila bila koja devojka iz Srbije ili okoline. Nebitno. Jedino mi je zao sto nije dobila devojka koja je to zasluzila.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. 4, 10, 11 i 15 :) Mada mi najlepsu kosu imaju Nina M. I Jelena P. <3 Ako uspem poslacu vam sliku svoje kose sutra posle skracivanja krajeva :)

    ReplyDelete