Kako kosu neguje Miona B? :)




- Koja ti je prirodna boja kose? Koju farbu koristiš?

Prirodna boja kose je tamno braon. Farba koju trenutno koristim i najviše mi se dopada do sada je Aura explicit (Fiery Red 7.66).

- Koliko često posećuješ frizera?

Što se frizera tiče ne posećujem ga već sama skraćujem krajeve  iako to ne bih preporučila ostalima koji nemaju ravnu kosu kao ja.

- Kako neguješ kosu, koji su ti omiljeni preparati?

Omiljeni preparati kojima negujem kosu: Gliss Hair Repair with keratin (šampon) ,Gliss hair repair with keratin color protection maska, Elseve color vive sprej za kosu i Syoss 3 in 1 Color Perfect Miracle fluid za zaštitu boje.

- Šta misliš o izboru za najlepšu kosu?

Što se izbora tiče mislim da je ideja odlična i da se ove godine prijavilo mnogo devojaka sa lepom kosom. Drago mi je da nije namešteno kako smo svi mislili jer je ipak učestvovao stručan žiri bez koga bi pobednica bila devojka sa najviše lajkova koja možda ne zaslužuje to mesto. Tako da sa moje strane sve pohvale za organizaciju.

- Tvoj najbolji savet za negu kose...?

Moj savet za negu kose je obavezno korišćenje maske ili spreja za lakše raščešljavanje nakon pranja kako bi se sprečilo kidanje, i izbegavanje prese. 

10 comments:

  1. Meni se baš sviđa

    ReplyDelete
  2. svidja mi se boja kose, ostalo manje -vise

    ReplyDelete
  3. Čini vam se da je kosa manje-više jer nije isfenirana i upeglana, nije joj "duša" uzeta da bi izgledala perfektno. Ovako izgleda zdrava i kvalitetna kosa koja nije posebno doterivana za slikanje i od mene svaka pohvala za to :) I spaljena kosa izgleda pristojno kad se ispegla i još zamaskira preparatima za sjaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je tacno skroz i mnogo puta potvrdjeno. Meni je kosa u jednom periodu bila strasno ostecena sa vidljivim belim tackama... iz salona sam izasla isfenirana, sa glatkom ravnom kosom za koju niko ne bi rekao da je onako ocajno ostecena. Ovo je primer prirodno zdrave i nenasminkane kose.

      Delete
    2. I ja imam ovo iskustvo :P

      Delete
    3. Ko bi se složio sa mnom, ako ne drugarice sa Ana.rs :) Ostavila sam komentar kao anonimus jer mi nije bilo zgodno da podešavam sa telefona :)

      Delete
  4. Divna joj je kosa... bas po mojoj meri. Inace, jako je tesko imati crvenu farbanu a ovako zdravu kosu. I kao uvek, potvrdjuje se pravilo da cure koje najmanje obracaju paznju na preparate i negu, imaju najlepsu kosu... u svakom slucaju, jedno veliko bravo za divnu, zdravu i dugu kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa uglavnom mi koje se ubismo negujuci kosu zapravo i imamo razlog za to (farbanje, peglanje, blajhanje, sve zajedno :D), pa zato ispada da devojke sa lepom kosom mogu i samo sapunom da je operu, a da ona izgleda predivno, a ta kosa je u sustini samo zdrava, nemaltretirana

      Delete
  5. Lepa kosa i sve je devojka tacno rekla,pegla je smrt za kosu,pokusajte da je izbegavate ili ako nekad bas morate obavezno kvalitetna maska pre toga i serum...Ja sam imala grozna ismustva sa farbanjem i peglanjem i otkad sam prestala i sa jednim i sa drugim kosa mi je mnogo zdravija,uz dobru negu i sto manje maltretiranja:)Sad ni ne volim da vidim te peglane kose jer je pitanje dana kad ce kosa poceti da slabi i puca a potrebno je vreme da se vrati u normalu.

    ReplyDelete