Noviteti: Gliss BB krema


Ova kremica pojavila se u DM-u i Lilly-ju pre petnaestak dana (što znači da malo kasnim sa postom :). Trend BB i CC krema iz područja kozmetike nege lica polako se seli i na teren nege kose. Moje je lično mišljenje da  (barem kada je ova krema za kosu u pitanju) se ovde radi jednostavno o marketingu a ne o nekim revolucionarnim izmenama.


Gliss BB je krema za kosu (ili kako su preveli, "dnevni tretman za prelepu kosu") koja se ne ispire i namenjena je svim tipovima kose. Miris je prijatan, pomalo voćni. Krema dolazi u praktičnoj tubici od 50 ml koju možete zbog veličine nositi sa sobom u torbi. Pobornik sam korišćenja leave-in regeneratora i proizvoda koji se ne ispiru, naročito u slučajevima suve i oštećene kose. Nekada davno :> ja sam sa sobom uvek u torbi nosila zeleni Sunsilk koji sam stavljala na par sati na kosu jer su mi površinski slojevi bili jako iskidani i imala sam stršeće "antene" pa sam koristila kremu ne samo iz razloga nege već i kao proizvod za stajling - da zagladi i umiri kosu. Mislim da je bilo kakav leave-in bolji nego nikakav. Gliss BB krema obećava čak 11 (!) različitih efekata u jednom koraku nanošenja. 


Da budem iskrena, kada vidim ovakve proizvode koji obećavaju po 10 - 20 efekata (a ima ih nekoliko na tržištu) ne uzimam za ozbiljno ta obećanja. Svaki iole dobar leave-in regenerator će vam dati nekoliko dobrih efekata i ovde su jednostavno neki od tih efekata pobrojani. Proizvod se može koristiti na suvoj kosi ili na vlažnoj posle pranja. Naglašeno je da se stavi proizvod u količini veličine lešnika i mislim da nikako ne treba stavljati više od toga. Kremu sam isprobala nekoliko puta i ok je ali nema revolucionarnih efekata. Neću vam davati moj konačan sud jer ovakve proizvode moram da koristim kontinuirano po 2-3 meseca da vidim njihov učinak i to kako se korišćenje odražava na stanje kose. Po teksturi je prilično retka, kao neka tečna krema. Moju kosu čak i pomalo masti što mi se nije dopalo. 


Krema sadrži masne alkohole, pantenol, glicerin, kao i standardni proteinski dvojac koji se javlja u Gliss proizvodima za kosu (Cocodimonium hydroxypropyl hydrolyzed keratin i Hydrolyzed keratin). Proizvod sadrži parabene. Tuba od 50 ml košta oko 450 dinara.

Da li ste probali Gliss BB kremu, koji su vaši utisci?


3 comments:

  1. Sve ukupno, ništa impresivno.

    ReplyDelete
  2. Ne bih ovo ni probala. Svidja mi se sto ne dajes sud o proizvodu nakon 5 dana, vec cekas. Mnogi to ne rade :) Prvo sam mislila da je na slici jos jedna bb krem au nizu, ali me je naziv Gliss bunio.

    ReplyDelete