"This or that?" beauty tag :)

U ovom postu odgovaram na tag Milice sa bloga Kovrdžava kosa na pitanja koja se tiču kozmetike, šminke i nekih random stvari :) Ovaj Beauty Tag se vrlo brzo raširio na blogovima tako da sam uverena da svi znate o čemu se radi, dakle da pređemo na pitanja.

1. MakeUp


Blush or Bronzer – Između ova dva biram rumenilo, mada sam neredovan konzument i jednog i drugog.

Lip gloss or Lipstick– Sjaj za usne. Imam možda ukupno jedan ili dva karmina (koja ne koristim). 
.
Eye liner or Mascara – Maskara mi je najvažniji deo šminke, tu sam pravi mascara-addict :)

Foundation or Concealer – Tečni puder, korektor stavim dva puta godišnje.

Neutral or Color eye shadow – Po ovom beauty tagu ispadam "najgori" korisnik šminke ikada :)) jer i senke za оči stvarno ne koristim. A kad bih ih koristila, definitivno bi to bile neutralne nijanse :)

Pressed or Loose eye shadows - Presovane :)

Brushes or Sponges – Četkice, mada najčešće koristim prste. Sunđerčiće i nemam. Imam MAC 187 četku za puder koja je toliko mnogo hvaljena ali je baš retko koristim, jednostavno nisam vešta sa njom.


2. Nails


OPI or China Glaze – OPI je meni "overpriced", pa neka bude China Glaze.

Long or Short – Više volim kraće, uredne, lepo namazane nokte, to mi je savršenstvo i obožavam da vidim na drugima (i na sebi).

Acrylic or Natural – Volim i jedne i druge, imala sam izlivene nokte više od godinu dana, ali generalno - definitivno preferiram prirodne. Vrlo je teško naći osobu koja radi izlivanje noktiju a da to bude lepo i da izgleda što je prirodnije moguće.

Brights or Darks - Tamne lakove najviše volim (tamnocrveni, tamnoplavi itd).



Flower or No Flower – No flower definitivno :)

3. Body


Parfume or Body Splash - Pa biće ipak "body splash" tj. bilo šta slabije od parfema.

Lotion or Body Butter – Preferiram laganije stvari za telo, nemam suvu kožu tela, dakle losion.

Body Wash or Soap - Definitivno gel za tuširanje, ne pamtim kad sam koristila sapun.

Lush or Other Bath Company – Pa i nije im neko pitanje :)) Lush je interesantan i šaren ali takođe brend koji (po meni) ima malo "misleading" marketing - ako u suštini želite da koristite pravu prirodnu kozmetiku nećete odabrati Lush. Da skratim pre nego što odem predaleko - odgovor je "Other Bath Company" :)) 


4. Fashion


Jeans or Sweat Pants – Farmerke. Živim u farmerkama. (ovo nije pohvalno :)

Long Sleeve or Short - Zavisi od temperature je l' :) Ali naravno da u proseku više volim da nosim kratke rukave.

Dresses or Skirts - Slabo nosim i jedno i drugo, ali neka budu haljine.

Stripes or  Plaid – Za ovaj odgovor sam upotrebila Google Translator :) Nisam luda ni za jednim ni za drugim.

Flip Flops or Sandals - Sandale.



Scarves or Hats – Ako baš moram da biram onda marame, inače nisam sklona modnim dodacima i detaljima.

Studs or Dangly Earrings – Male minđuše "tačkice" su nešto što na sebi MORAM da imam, osećam se kao gola bez toga :) Navika.

Necklaces or Bracelets – Narukvice, ali skroz diskretne.

Heels or Flats - U proseku mnogo više nosim ravnu obuću, štikle samo za neke svečanije prilike/izlazak (mada su mi super jer onda se popravi i držanje i sve izgleda mnogo mnogo bolje).

Cowboy boots or Riding boots – Ko je smišljao ova pitanja :d Ribarske čizme :)) Šalim se, pojma nemam, obične čizme.

Jacket or Hoodie – Duksevi.

Forever 21 or Charlotte Russe - Nisam u toku ni sa jednim ni sa drugim :))

Abercrombie or Hollister - Takođe odgovor kao na prethodno pitanje :)


5. Hair


Curly or Straight - Na moju žalost, mnogo bolje mi stoji prava kosa :)

Bun or Ponytail – Punđica, jer se kosa manje steže i time manje oštećuje ;d.

Bobby pins or Butterfly Clips – Iz istog razloga kao u prethodnom pitanju ('stezanje', oštećenje kose) biram šnale umesto ukosnica.

Hair Spray or Gel - Lak za kosu retko koristim a gel za kosu ne.

Long or Short – Duga definitivno.

Light or Dark – Kad sam ja u pitanju, tamna. Inače, boja mi je nebitna i ako je kosa zdrava i negovana, svaka je boja prelepa. 

Side Sweep Bangs or Full Bangs – Ležerne šiške na stanu, not šerpa-style :))

Up or Down –Najviše volim puštenu kosu a moja je uglavnom skupljena jer mi je tako praktičnije.


6. Random


Rain or Shine – Sunce obožavam, tada sve postaje nekako jednostanije i lepše tako da - shine, uvek.



Summer or Winter – Leto.

Fall or Spring – Proleće.

Chocolate or Vanilla - Uh, mnogo teško pitanje :) Ranije čokolada, sad postajem matora i sad je vanila :)))

East Coast or West Coast - Što bi rekle naše folk pevačice "Nemam komentar" :P

Razmišljala sam da li da nekoga dalje maltretiram sa tagovanjem hehe (valjda svi imamo traume od Liebster award? ;p Barem ja tada na pola tagova nisam fizički stigla da odgovorim, ne zato što nisam htela). Na kraju, ipak sam rešila da nekoga tagujem sa bitnom napomenom da odgovor nije "pod moranje" (a moguće da ste i dobile već par tagova):

Milici hvala na tagu! :)

No comments:

Post a Comment