Keratinski tretman - moje iskustvo

Bila sam pre par dana u Beogradu na svega nekoliko sati i rešila sam da to vreme iskoristim tako što ću ipak uraditi keratinski tretman. Delimično sam kukavica kada su ovakve procedure u pitanju a delimično ne volim velike promene (koje uz to još nose izvestan zdravstveni rizik!). Iz tih razloga se ne ponosim naročito što sam ovo uradila ali ipak jesam :) uz nadu da, ako i ne bude dodatnih poboljšanja, neće biti dodatnih oštećenja.

Radila sam u salonu u centru Beograda, u kome se ovaj tretman radi već dve godine, na preporuku devojke sa jednog foruma. Rađeno je CocoChoco keratinom i procedura je trajala svega sat i po! Čitala sam da u drugim salonima traje i po 4-5 sati tako da tu očigledno postoje izvesne razlike. Platila sam 100 evra, a inače se za dugu kosu keratinski tretman u ovom salonu naplaćuje u rasponu od 100 do 120 evra. Frizerka me je pitala da li želim samo regeneraciju ili želim i ispravljanje i ja sam odabrala ovo drugo.

Najpre su mi kosu oprali nekim L'orealovim šamponom (standardno pranje kao pred feniranje) a potom mi je takva kosa (bez feniranja ili ispravljanja) u svom prirodnom obliku osušena. Pramenovi su premazani pomoću četkice keratinom počevši od donjih prema gore. Tu su me oči jako pekle i suzile, a ni frizerka ni ja nismo imale zaštitnu masku. Stavljena mi je kapica na glavu, dali su mi da čitam novine i neko vreme sam provela pod haubom (oko pola sata ili malo više). Onda mi je kosa isfenirana na ravno i potom su mi dve frizerke istovremeno prelazile kosu peglom. Za ovaj deo procesa smo prešle u drugu sobicu i sve je rađeno pored otvorenog prozora (zbog strujanja vazduha i isparenja). Svaki pramen se prelazi peglom jedno 7-8 puta, bez pravljenja pauze između, tako da iz tog ugla mogu da kažem da ovaj tretman sigurno oštećuje! Zaista nisam sigurna kakva će mi kosa biti kad je operem ali taj deo procedure bio je surov. Kosa mi je pažljivo osušena i to je bilo to, svega sat i po vremena. Postupak za CocoChoco keratin možete videti na ovom video klipu: http://www.youtube.com/watch?v=e1w_NhOdi4o

Rečeno mi je da kosu ne smem da vezujem niti kvasim naredna 72 sata. Ja sam kasnije vukla kofere na autobusku stanicu tako da sam uspela da se oznojim a kakve će i da li će to imati posledice, videćemo kad operem kosu. Bila sam vrlo dosadna i više puta ispitivala frizerku da li sledeća 3 dana smem ipak nešto da radim sa kosom u slučaju da mi recimo šiške promene oblik itd. ona mi je nekoliko puta ponovila da ne smem ništa, tj. da se trudim da izbegnem te situacije maksimalno i mislim da je bila u pravu. Drugog dana sam pokušala da malo sredim šiške peglom i izvile su mi se u prilično čudan oblik tako da sam zažalila zbog tog pokušaja ;). Ipak treba slušati ljude koji imaju iskustva sa ovim tretmanom, uzalud meni moja logika kaže da nešto može ili ne može, ako su oni to radili već 50 puta ;), naravno da oni bolje znaju. I ako ne možete da ispoštujete pravila ta 3 dana onda ste uzalud bacili ne tako malu količinu novca.

Na slici možete videti moju kosu jedan dan posle tretmana mada tu sliku ne smatram relevantnom, tačnije mislim da te slike posle keratinskog tretmana ne znače apsolutno ništa - kao da ste slikali tek isfeniranu kosu - naravno da će biti lepa i ravna. Verujem da se prava slika dobija tek posle pranja. Inače, frizerka mi je rekla da nadalje mogu da koristim obične šampone ali da ne smeju biti preterano agresivni. Takođe mi je naglasila da ću kosu ipak morati da sušim fenom na dole i to mi je preporučila da uzmem neki malo jači tj. profesionalni fen.

Kosa mi je izuzetno ravna (što je i logično zbog silnog feniranja i peglanja) ali i teška i nešto masnija. Baš puno ljudi je prokomentarisalo da imam "novu frizuru", i ja sad jedva čekam da "ovo" operem (stvarno ne volim kad me ljudi preterano zagledaju, komentarišu, ispituju itd). Ja obožavam čak i 'pin straight' kosu ali ovo je zaista previše :D jer kosa deluje slepljeno, naročito šiške. Ja sam navikla da gotovo stalno nosim skupljenu kosu i osećaj mi je prilično čudan.

Ako se opredelite da radite ovaj tretman, pažljivo odaberite dan kada ćete ga raditi. Za svaki slučaj je najbolje raditi ga na godišnjem odmoru ili u četvrtak/petak (kako biste vikend proveli kod kuće za slučaj da vam 'frizura' bude kao moja). Neki frizeri čak preporučuju da se ta tri dana ne tuširate (!) Meni je frizerka naglasila da čak ni prilikom tuširanja ne stavljam šnalu na kosu da se ne bi prelomila već da je samo uvijem u peškir. U svakom slučaju, treba izbegavati situacije gde postoji kontakt sa vodom a u torbi nosite obavezno kišobran da ne bi bilo iznenađenja.

Ovaj tekst sam napisala drugog dana posle rađenja tretmana dok su mi utisci još uvek sveži a kad prođe još neko vreme svakako javljam šta se dešava. Ne nadam se nečemu preterano dobrom jer se plašim da ću se razočarati :> pošto bi to bilo 'too good to be true', mada ima i tih srećnih pričica ;) ali jednako puno i onih loših. Danas svako može da kupi litar ili dva keratina i da stavi tablu sa reklamom na vrata salona. Očito se keratinski tretman radi gotovo svuda pa verujem da je važno raspitati se gde i kod koga se radi ali imati i malo sreće. Da li sam ja imala sreće ili ne ;) javljam za par dana.


43 comments:

  1. Prelepa ti je kosa.^_^ Shta bih dala da je i meni tolika... :(

    ReplyDelete
  2. divno, znaci i ti si u clubu nas koje smo probale to... e ovako, meni i dalje keratin na kosi!!! i posle 7 MESECi ja kosu ne mogu da uvijem na viklere ... smrc.... nekad sam mogla i stoji mi 3 dana, sad uvijem i spadnu lokne za 15 min... smrcccccc... jedva cekam da mi se ispere to cudo sa glave... lepo je bilo samo prvih mesec dva...

    ReplyDelete
  3. hey bamby:) a kakva ti je kosa sada jel i dalje ravna kao kad je peglas? jel ostecena puno?:)

    ReplyDelete
  4. Iskreno, uvek mi je bila ravna, samo sam htela taj detalj a to je da ne moram da peglam, jer uvek sam presom peglala, nekako mi lepse deluje,pada mirnije, i jeste nije nikad bila ostecena, a sad se kida na pola.. tako da meni ovaj tretman kao da pravi kosu zavisnim . Da pozelis da ga uvek imas na glavi .... hehe

    ReplyDelete
  5. Ljudi, ja sam oprala kosu, super je ispalo, pisem uskoro :)

    ReplyDelete
  6. Ajde, ajde da vidimo slike posle pranja!!

    ReplyDelete
  7. jelena,planiram da u ponedeljak trajno ispeglam kosu, pa bih ti bila zahvalna ako bi mogla da pokazes neku noviju sliku. koliko ti sad vremena treba posle pranja da napravis frizuru tjst da li uopste treba da je tretiras posle pranja? hvala ti puno na vremenu :)

    ReplyDelete
  8. Izivnjavam se što malo kasnim, napisala sam post pre par dana ali sam ga greškom obrisala :-/ Tako da evo sad novog, pisala sam na forumu, čini mi se da je tako zgodnije:

    http://www.kosa.rs/forum/viewtopic.php?f=8&t=14&p=51#p51

    ReplyDelete
  9. nazalost, stranica ne postoji, mozes li, molim te Jelena ovde podeliti iskustvo sa keratinom koje si stekla nakon odredjenog vremena? hvala :)

    ReplyDelete
  10. draga jelena,da li bi mogla da mi das savet,zato sto ja nisam sigurna da li da radim keratinski tretman jer mi je kosa relativno prava ali veoma ostecena jer se dugo farbam u plavo,pa me zanima da li keratin dobro obnavlja kosu ili je posle nekog vremena osteti?unapred hvala

    ReplyDelete
  11. Cao, izvinjavam se Dijani sto malo kasnim sa odgovorom ima malo vise komentara ovih dana pa ne stizem da propratim sve (stranica ne postoji jer smo privremeno sklonili forum :(. Sad su prosla skoro 4 meseca od kako sam radila tretman i mogu da kazem da sam zadovoljna. Sutra ili prekosutra bi trebalo konacno da napisem tekst o tome (i da operem kosu i da slikam). Sam tretman je malko agresivan jer sadrzi puno peglanja i, naravno, tu je rizik zbog formaldehida (i zbog toga ne bih preterano da ga promovisem). Keratin mi se nije potpuno isprao pa ne znam kakva je kosa "ispod". Ali da ima efekta - ima, kosa stvarno puno lepse izgleda. Pisem tekst ovih dana, citamo se, puno pozdrava.

    ReplyDelete
  12. Cao svima,ja sam se vise od deset godina farabala crnom kanom, i sad vise od godinu dana izlazim iz kane, blajhala sam kosu, tj. izvlacila sitne pramenove, stavljala cetiri pet puta skidac boje i nista, kana je zlo. Vise od pola kose je super boja jer je to moja kosa bez kane, a vrhovi su crvenkasti, neda se kana skinuti. I od tog silnog maltretiranja kosa mi se bas ostetila, frizerka mi je preporucila tretman keratinom.necu da je ravnam, hocu da je malo oporavim. Mene interesuje da li moze tretman za regeneraciju, jeli neko koristio, kako se pokazao, jeli u tom obliku kancerogen? Hvala puno

    ReplyDelete
  13. Bas me zanima kad nam napravis novi update sa pranja kako ce izgledati..nadam se da ces postati uskoro

    ReplyDelete
  14. Jelena,kako se zove frizerski salon u kome si radila ovaj tretman?

    ReplyDelete
  15. Posalji mi mail na negakose@gmail.com, odgovoricu ti tamo :)

    ReplyDelete
  16. Meni je bas zao kad vidim koliko cure placaju za nesto sto zaista ne vrijedi tih novaca. I ja sam prvi put otisla kod frizera i dala ogromne novce za taj tretman, na moju kosu do ramena bio je negdje oko 80-90 EUR. Ali ne zalim jer sam zapravo vidjela sta je to i kako se radi. Nakon toga sam sebi putem weba naručila taj isti cocochoko i sama ga sebi stavljam po potrebi. Odnosno stavi mi ga mama ili prijateljica. Ne vidim kakva je velika mudrost to premazati po kosi, isfenirati i ispeglati. Sve me izadje jedno 10 puta jeftinije, a efekat je isti. Prva i osnovna zabluda ovog tretmana je da oporavlja kosu. TO NIJE ISTINA!!! Kosa izgleda ravnija i urednija, ali je jednako ispucala kao i ranije. Osnovna prednost tretmana je lakše održavanje kose. Znači u početku je zaista dovoljno kosu samo oprati i osušiti i ona će lijepo padati, kao isfenirana. Kasnije, nakon nekoliko pranja, će je ipak trebati malo fenirati, ali je znatno lakše i brže tako kosu isfenirati. Po mom mišljenju tretman se isplati ako ćete ga sami raditi i ako ćete cocochoco naručiti online,ali ovo kod frizera ni slučajno. Preskupo je za to što dobijete. Npr. jedno pakovanje tretmana kad naručite online, koje može biti za 5 - 6 tretmana, košta 50 USD, a za toliko novaca vam niti jedan frizer neće odraditi niti jedan jedini tretman.Frizeri malo i pretjeruju u vezi toga svega, čitam šta su sve curi gore ispričali, ne smije ovo, ne smije ono, nije to baš tako, ne treba je vezati baš u rep, ali ništa se neće desiti ako šnalicom pokupite šiške ili slično. Eto to je moje iskustvo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. može li sajt za online naručivanje? i ja se u potpunosti slažem sa tobom! totalno si u pravu, hvalaa <3 nadam se da ćeš videti ovo uskoro :*

      Delete
    2. Nije tacno, evo ti cene keratina kod nas sa cocochoco 4000 je kratka kosa, 5000 je srednja 6000 je duga kosa

      Delete
    3. Evo ja radim kuci ispravljanje kose sa cocochoco keratinom i cena je od 3000 do 4000 sve zavisi od toga koliko preparata potrosim. Koliko je kosa dugacka i gusta.

      Delete
  17. radila sam taj tretman pre 7 meseci. jos uvek mi je kosa prava i oporavljena. preporucujem!!!

    ReplyDelete
  18. gde narucujes,na kom sajtu,cocochoco keratin?

    ReplyDelete
  19. na kom sajtu si naručina cocochoco keratin? i ja smatram da je samo bacanje para kod frizera, ja sam dala 6000 din, i ne žalim se. Samo što stojim iza toga da je svaka devojka sposobna da sama sebi to nanese, jedino što baš ne može iza, ali to može bilo ko, drugarica, sestra, mama... nije to nikakva filozofija, p.s. moje mišljenje. pa bih te zamolila da mi daš sajt na kom si naručila, hvala ti unapred :* <3

    ReplyDelete
  20. Zdravo!

    Citajuci vasa iskustva sa keratinom pozelela sam i ja da podelim svoja. Odusevljena sam rezultatima. Ispravljanje mi je radila moja frizerka u frizerskom salonu Marix u Bulevaru Mihaila Pupina na Novom Beogradu.
    Proizvod je Cadiveu keratin.

    Prvi put sam radila prosle godine u septembru i nisam imala neka ocekivanja jer mi je kosa bila jako neposlusna i trebalo mi je vise od pola sata da se feniram, a zatim oko pola sata presom da je ispravljam da bi licila na nesto. Medjutim, posle tretmana kosa mi je kao sa reklame. Prvih mozda mesec do dva dana mi se kosa vise mastila, ali to je prirodna reakcija. Posle toga je bilo sve u redu. Cak mi je frizerka rekla da ako koristim sampon bez sulfata, a takav je DM-ov sampon za bebe npr., trajace mi duze. Nisam imala potrebe da radim keratin do juna ove godine iako je ona prognozirala 3-5 meseci. Ponovila sam tretman i opet sam prezadovoljna. Bas mi je skratilo vreme odrzavanja kose...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo. Da li jos uvijek radis tretman sa ovim keratinom? Kakva ti je kosa sad?

      Delete
  21. Nisam imala poima da je taj tretman toliko agresivan :S

    ReplyDelete
  22. E ovo je moje iskustvo sto se tice kose. Imala sam prelepu dugu kosu koju sam unistila farbanjem, crvena je prelepa boja za mene ali nazalost brzo se ispere, kosu do guze sam skratila do ramena ali to mi nista nije pomoglo i dalje je bila suva ispucala i nije rastila a boja je bila uzasnaaaaa izrastak smedj a krajevi narandzasti a ponovno farbanje bi je toootalno unistilo, na nagovor drugarice stavila sam kanu i zadivljena sam rezultatima, jedina mana kane je sto se brzo ispere pa se ,,farbam,, svake 2 nedelje ali zato je kosa totalno preporodjena sjajna gusta i rasti, kosu perem sa cuvenim ,,Bojaninim samponom,,

    ReplyDelete
  23. ala vas navlace ovi iz salona nemojte verovati da je ovo istina sve ispravi kosu ali ne 100% , dosta zavisi I od kose koja se tretira ali u svakom slucaju za par nedelja ste opet kovrdzavi a frizeri ce reci da je vasa kosa takva I da ste vi bas redak slucaj jer svima ostalima je kosa ravna mesecima ... prevara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se u potpunosti,velika prevara sto se tice salona koji isti tretman prodaju preko sajtova sa popustima.Meni je uradjen tretman prosle nedelje,pridrzavala se svega sto su mi rekli,kupila sanpon bez sulfata I kosa nije ni blizu onakva kako su mi rekli da ce biti I dalje moram da je feniram pa peglam.Kada sam ulozila zalbu na isto receno mi je da mi je kosa ostecena I da nisu imali do sada takvo iskustvo.Izgleda ista prica svuda.

      Delete
    2. Jel se neko zabrinuo za zdravlje ili je bitno samo olaksanje prilikom daljeg pranja kose i estetski izgled? Da li iko zna sta izaziva sastojak iz keratina? Frizer sam,i super ta stvar moze da se naplati,ali,u zivotu ne bih dovela necije,pa ni svoje zdravlje u pitanje. Jel se neko pitao zasto ta isparenja toliko guse i sta su ta isparenja? Imate na google sve sto vas interesuje,a i dalje verujete u isprazne price o oporavku kose osoba kojima je jedino profit bitan,koliko god frizer bio vas prijatelj,uvek mu je u interesu da vam izmuze sto vise novca moze. Ali ako ste ljubitelji tumora,samo izvolite!

      Delete
    3. Jel se neko zabrinuo za zdravlje ili je bitno samo olaksanje prilikom daljeg pranja kose i estetski izgled? Da li iko zna sta izaziva sastojak iz keratina? Frizer sam,i super ta stvar moze da se naplati,ali,u zivotu ne bih dovela necije,pa ni svoje zdravlje u pitanje. Jel se neko pitao zasto ta isparenja toliko guse i sta su ta isparenja? Imate na google sve sto vas interesuje,a i dalje verujete u isprazne price o oporavku kose osoba kojima je jedino profit bitan,koliko god frizer bio vas prijatelj,uvek mu je u interesu da vam izmuze sto vise novca moze. Ali ako ste ljubitelji tumora,samo izvolite!

      Delete
  24. Jel mozete ostaviti sa kog sajta porucujete coco choco keratin?

    ReplyDelete
  25. Radila sam u salonu, nisam porucivala sa interneta

    ReplyDelete
  26. http://potrosac.info/novosti/brazilski-keratin-stetan-po-zdravlje

    ReplyDelete
  27. Vec 3 meseca se razmisljam da odem na keratinsko ispravljanje.Moja kosa je prirodno talasasta,nazalost nisu ni kovrdze niti je ravna.Jel ima neko da nije bio zadovoljan,da podeli iskustvo? Posetila sam razne sajtove i citam da keratin ima u kosi itd.. Ali moja frizerka mi je rekla da je keratin obicna plastika koju oni bukvalno 'lepe' u kosu,da mi u kosi imamo karoten i da je to 2 razlicita pojma. Ako neko ima losa iskustva,neka podeli,i u kom salonu u Beogradu da radim keratinsko ispravljanje? Hvala unapred.

    ReplyDelete
  28. ja sam isto u novembru uradila keratin i yadovoljna sam,prije sam imala uvijenu kosu,suva dlaka,popucalo od sunca od vode a nisam cijelo ljeto susila fenom.sad mi je kosa ravna nije naduvena i ne naelektrise se od vlage kao prije,moram jedino dok je susim da prelayim cetkom kroz nju i koristim sampon sa keratinom sauma i kondicioner

    ReplyDelete
  29. DRAGE MOJE NISTA PREKO INTERNETA ISKUSTVA SU RAZLICITA SVE ZAVISI I OD KOSE I KERATINA IFRIZERA ,ZNACI PROFESIONALAN SAVET FRIZERA A TESKO VAM JE I DA VERUJETE SVIMA I TO PODRZAVAM.....SALON LEPOTE STUDIO TEOS ZEMUN

    ReplyDelete
  30. Buca debeljuca16 July 2017 at 03:18

    Ćao je l moze neko da mi kaze da li posle odradjenog keratina mogu da normalno negujem kosu kao do sada, stavljam proteinske maske, stavljam maske od arganovog ulja, stavljam noc pred svako pranje kokosovo ulje na kosu,majonez, i razne prirodne maske, pa ako bi mi neko odgovoriio da li to mogu da nastavim da radim i da li ce to mozda uticati na trajnost keratina? Ne bi trebalo,ali opet ko pita, taj ne skita. Hvalaa unapred

    ReplyDelete
  31. ja ga radim kod mene u salonu, savrsen je, koristim gold i pure kolekciju zavisno od tipa kose, trenutno je na akcijskoj ceni,?0641188255Danko Bocvarski modni frizer.

    ReplyDelete
  32. Najbolja je Nanoplastika Kose i Nanokeratin takodje to radi samo Danko Bocvarski iz Zemuna

    ReplyDelete