Moj hair shopping - Ljubljana, Slovenija

Nedavno sam bila u prilici da posetim Sloveniju i, po starom dobrom običaju, kupila sam i par sitnica za kosu :)). Kada sam ušla u slovenački DM, imala sam osećaj kao da sam se probudila u raju :D Možda zvuči površno ali u inostranstvu su mi uvek jedni od interesantnijih trenutaka oni kada ulazim u parfimerije i drogerije, i kad upoređujem čega sve tamo ima a što ne može da se kupi kod nas. DM u Ljubljani kada su proizvodi za kosu u pitanju ima veći izbor u odnosu na naš DM u Beogradu a cene su uglavnom iste a za neke proizvode i niže. Elem, za 2,95 evra sam kupila paket Balea set koji sadrži 2 in 1 Aftersun šampon i regenerator, kao i sprej za zaštitu kose od sunca. Ovo sam kupila zato što je Bambie pominjala taj sprej mada sam posle shvatila da je ona ipak pričala o onom iz Sundance kolekcije :D ali i ovaj neće da se baci (valjda ;). U DM-u imaju sve moguće umanjene verzije kozmetičkih proizvoda (veći izbor nego u Beogradu) a ja sam uzela mini Balea lak za kosu (mada toga ima i kod nas ;) koji ću nositi u torbi za 'emergency' situacije (čitaj: za moje lude, neposlušne šiške).

Jako sam se obradovala kada sam videla da imaju Gliss Kur tretman koji sam probala pre godinu-dve i koji mi je bio genijalan! To su ove tubice koje imaju po 20ml, i koštaju evro do evro i po (zavisi gde ih kupujete):


Zaista su odlične i mnogo mi je žao što ih još uvek nema u Srbiji. Drže se na glavi jedan minut i potom se isperu. Meni značajno popravljaju teksturu kose.

Oduvek sam htela da imam malu peglu za kosu a i prilično mi je potrebna pošto imam vrlo neposlušne šiške. Nažalost, mislim da i ove peglice nisu toliko praktične kao što bi se reklo na prvi pogled pre svega zbog kabla koji je prilično veliki tj. skoro pa standardne veličine.



Kupila sam Babyliss pošto ništa od tog brenda nemam a tu i tamo sam čula neku reč pohvale za njih. Ipak, ova koju ja imam se iz nekog razloga jako pregreva tako da može da se desiti da opečete čak i ruku. Ne znam kakva je situacija sa drugim mini peglama ali ne bih mogla da kažem da sam ovom 100% zadovoljna. U Srbiji se malo teže nalaze, pre svega ima ih u radnjama frizerske opreme i na sajmovima kozmetike. U Sloveniji sam kasnije videla vrlo simpatične - u rozi boje, sa printom zebre itd. Sve koštaju oko 20 evra.


U jednoj sasvim sporednoj uličici naletela sam na salon koji radi sa Joico kozmetikom pa sam kupila K-Pak rekonstruktor (o ovom i drugim rekonstruktorima čitajte klikom ovde). Platila sam ga skuplje no obično (25 evra) ali sam ga svejedno kupila jer mi je kosa tih dana izgledala baš loše pa sam bila u panici :D a i zbog toga što se u Srbiji može kupiti svega na par mesta.

Herbal Essences Hello Hydration masku za dubinsku hidrataciju sam otkrila prošle godine na letovanju u Grčkoj. Takođe se nažalost ne može kupiti u Srbiji. Košta oko 3-4 evra i meni je zaista natprosečno dobra. Ako ikad naletite na nju, obavezno je probajte - nije mnogo skupa a kosa zaista lepo izgleda posle upotrebe.



Cene proizvoda za kosu u Sloveniji su slične kao u Srbiji s tim što je izbor nešto veći. Međutim, cene frizerskih usluga su značajno veće, feniranje na par mesta koje sam ja obišla koštalo je oko 20 evra. Njihov najpoznatiji nacionalni brend je Subrina ali ništa od toga nisam kupovala jer je ionako dostupno u Srbiji. Povratna karta autobusom do Ljubljane iz Beograda je 60 evra ali se nažalost putuje 7-8 sati. Slovenija je zaista lepa zemlja i ako ste ikad u prilici, svakako treba da je obiđete :) Sve je lepo i sređeno i nešto harmoničnije u odnosu na Srbiju ;) uz par dobrih prilika za shopping naravno :)

6 comments:

  1. Jaooo Balea.. Trenutno nisam u Beogradu, ali biću od septembra, pa mi treba pomoć. Htela bih da pređem na proizvode Balea-e. Imam kovrdžavu kosu, i čula sam da postoji njihov šampon, od koga ti se lokne bukvalno lepše formiraju. Je l znate možda šta oni sve imaju u DM-u? Dok sam išla u DM uopšte nisam obraćala pažnju na te proizvode, ali pošto sam čula da svi hvale šampon za kovrdžavu kosu, moram da ga imam.. Hvala puno. Kristina. P.S. Blog je najbolji.

    ReplyDelete
  2. Zavidim! :D
    Pogotovo na ovim malim gliss kur (-ovima?) xD

    ReplyDelete
  3. Imala sam ja baleu za kovrdze, i nesto mi nije uvijala ali ju je negovala, bila je mekana, bas lepa, nezna.
    Znam da Balea i Alverde nemaju silikone, ali imaju sulfate, s tim da Alverde ima na prirodnoj bazi (kokossulfat).

    Jelena, da li mozes da napises sastav Glis kur-ovih tretmana i Herbal maske za kosu?

    Najvise me zanima da li ima nekih silikona (od onog najgoreg, do nekog slabijeg)

    ReplyDelete
  4. caos, nisi pogresila o ovom sam Balea spreju za sunce pricala, jako je dobar, videces, ne masti kosu, a na kraju letovanja kosa uopste nije ostecenja! a da vidis tek kad odes u dm u nemackoj, de su cene troduplo manje, da te dusa zaboli, ta mala gliss pakovanja su u nemackoj 65 centi... tamo 200 eura puknes u dahu hehehe

    ReplyDelete
  5. Baleu za kovrdzavu kosu nikad nisam probala mada sam citala dobre komentare na nekim forumima!

    E super za sprej, ipak je to taj hehe Verujem za DM u Nemackoj - i u Sloveniji ima razlike u odnosu na BG a kamoli tamo :)

    ReplyDelete
  6. I kakav je na kraju bio ovaj balea sprej? :)

    Treba mi nešto za more pa sam mislila njega, par puta je jeftiniji od revlona.

    ReplyDelete