Stevan Still maska za kosu Med i čokolada


U vreme kada mi je kosa pre nekoliko godina bila najoštećenija, kao jedno od pakovanja koje sam "rotirala" bila je i Stevan Still maska Med i čokolada. Tada je, između ostalog, postojala i varijanta pakovanja sa mentolom (vrlo interesantna ali već neko vreme je ne viđam na policama). Sada sam ponovo par meseci koristila Stevan Still masku Med i čokolada. Kao prvo, miris je sjajan. Neobičan je, ne znam sa kojom drugom maskom bih mogla da ga uporedim. Ja najviše osetim med. Kad smo već kod mirisa, videla sam da imaju šampon sa crvenim grejpfrutom (miris koji obožavam) i pakovanje "Malina" koje sam pomirisala u supermarketu i ima vrlo intenzivan miris.




Na pakovanju piše da je namenjeno nezi suve i oštećene kose i da je posebno dobra za kosu koje je bojena, blajhana, često izložena negativnim uticajima sunca ili vetra. Po uputstvu ovu masku treba držati 10 do 15 minuta mada bez problema može da se drži i dosta duže. Na primer, može da se uradi dubinski tretman i da se maska drži sat vremena, tekstura joj nije previše "heavy" pa mislim da je dobra za ovako nešto. Između ostalog, maska sadrži hidrolizovani keratin.



Kosa je posle korišćenja mekana i sjajna, lakše se raščešljava. Mislim da je ova maska sasvim solidnog kvaliteta. Pritom, pakovanje od 200 ml košta negde oko 200 dinara što ga čini cenovno vrlo  konkurentnim u odnosu na druge maske i regeneratore na tržištu. Ako imate baš jako oštećenu kosu, mislim da se ne možete osloniti na samo ovu masku, ali kao što sam gore pomenula, može biti dobra za "rotiranje" (naizmenično korišćenje) sa drugima. 

Dodatne informacije i savete vezane za Stevan Still kozmetiku možete naći na njihovoj FB strani: https://www.facebook.com/StevanStillkozmetika

Da li ste probali, koji su vaši utisci? :)  


Napomena: Proizvod je dobijen na recenziju kao PR uzorak. 

9 comments:

  1. Meni je bilo užasno to pakovanje, jedino mi je miris bio predobar. Ali apsolutno ništa nije radilo kosi..

    ReplyDelete
  2. Jedna od najboljih stavri koje je moja farbana kosa iskusila je ovo pakovanje! Sve preporuke i savet da se drzi malo duze i zagreva fenom.

    ReplyDelete
  3. Je l' ovo ima da se kupi u Liliju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema, ima u Rodi, DIS-u i Idei.

      Delete
  4. Odlicno za moju dugu kovrdzavu kosu... Med i mleko trenutno koristim i necu je skoro menjati :))) Ja je kupujem na pijaci, u Vrscu, 500ml 240din!!! Miris-predivan!

    ReplyDelete
  5. Moja cimerka ima ovu masku, baš ću je pitati da mi malo posudi da isprobam :)

    ReplyDelete
  6. Koristim njihovo pakovanje od maline,i zaista je divno!! a miris fantastican!! :)

    ReplyDelete
  7. Godinama vec kupujem ovo pakovanje i rotiram ga sa malinom, fantasticno je

    ReplyDelete
  8. Cista nula. Zavrsilo u djubretu posle samo par koriscenja. Vise se i ne secam da li je bilo ovo ili neko drugo Still ali nabedise me na forumu kako je fenomenalno kako puno pomaze kosi , veliko pakovanje cena mala... Ma cisto bacene pare, obicna katastrofa od proizvoda ali ne radi apsolutno nista.

    ReplyDelete