Mizani Moisturfusion Silk Cream Conditioner - recenzija



Mizani je brend koji je popularan među Afroamerikankama, namenjen je osobama sa kovrdžavom i zahtevnom kosom. Volim da istražujem ovakve brendove jer mi je kosa jako suva pa je veća verovatnoća da ću naći nešto što mi odgovara nego na policama Lilly-ja recimo. Donekle sličan brend je i Aphogee koji ima sjajne proizvode za jako suvu i oštećenu kosu po ok cenama (Mizani je pak nešto skuplji).

Mizani Silk Cream Conditioner je kremasti hidrantni tretmanski regenerator za kosu koji sadrži maslinovo i kokosovo ulje i ekstrakt badema. Deo je Mosturefusion linije, košta oko 13 EUR, dakle cenovno je u rangu sa sa high-end regeneratorima poput Redkena. Naravno naručila sam ga sa Interneta jer je kod nas ovaj brend nedostupan.



Regenerator je baš gust i kremast, miris je ok. Po uputstvu sa bočice može se držati 3 do 5 minuta (ili 10 minuta uz zagrevanje za dubinski tretman). Ja sam ga obično držala na glavi dvadesetak minuta. Na forumima sam čitala da ga ljudi koriste čak za overnight tretman i u slučajevima kada zbog oštećenja dolazi do jakog lomljenja kose. 

Dlaka od ovog regeneratora postaje "puna" (hidrirana) i mekana. Češljanje je izuzetno olakšano, kosa je nahranjena i sjajna. Mislim da je ovo jedan od boljih hidrantnih regeneratora koje sam koristila. 


Koristila sam ga i u kombinaciji sa Fama Professional hidrantnim katalizatorom i super je ispalo, kosa je bila super-mekana. O ovom proizvodu ću pisati kad ga detaljnije istestiram, kupila sam ga jer do sada nisam viđala ovakav tip proizvoda, radi se o peni koja pojačava dejstvo hidrantnih tretmana i namenjena je jako suvoj kosi.




Mizani regeneratorom sam jako zadovoljna i planiram da istražim još neke proizvode iz te linije. 

No comments:

Post a Comment