Summer fresh (Elizabeth Arden Green Tea, Balea piling za telo)


Obožavam mirise koji su sveži a nema boljeg perioda za ovakve mirisne note od leta. Sećam se jedne starije gospođe (inače kozmetičarke) koja mi je u jednom od svojih "govora" :) objašnjavala kako treba biti zadovoljan i malim stvarima - "... pa kad se ја istuširam, pa kad se namirišem, pa kad izađem među ljude..." :) I zaista, biti odmoran, svež, čist i diskretno i prijatno namirisan, pa to je već pola puta do sreće :))

Volim citrusne, vodenaste, čak i oštrije parfeme (da mirišu na neke "hemikalije"). Ali uglavnom - na čisto, uvek sam u potrazi za tim efektom. Trojka o kojoj danas pišem idealna ja za letnje osveženje. Da krenemo od Baleinog pilinga sa mirisom limunove trave kog su već hvalile neke koleginice - blogerke.


Balea često u ponudi ima piling za telo ali čini mi se da je retko da bude baš dobar, ovaj me podseća na njihov stari uljani piling protiv celulita koji su ukinuli pre više od pet godina. Možda ovaj nije naročito jeftin (400-500 din) ali verujem da vredi probati ga. Ruku na srce, kada biste uzeli da pravite domaći piling bio bi skoro isti - jedino što je ovo već napravljeno pa je postupak manje "messy" (na ovom linku je moj recept za domaći piling, ali sa šećerom). 


Dakle po teksturi ovo je identično kao domaći piling - odlično "oriba" kožu, ne spada u grupu blažih. Korišćenje ima vrlo osvežavajući efekat, posle ovog pilinga osećam se preporođeno :) Naročito ako pre toga odradim neki malo bolji (intenzivniji) trening, posle toga spavate kao beba. Neki od sastojaka su: suncokretovo ulje, maslinovo ulje, jojobino ulje, morska so, kofein, urea.  Као što rekoh, po meni retko dobar piling na policama DM-a. 




Posle dobrog pilinga sledi - dobra krema za telo ;)


O Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops kremi za telo čitala sam bukvalno godinama, hvaljena je na raznim forumima. Pošto sam pre par meseci prvi put u životu pomirisala istoimeni parfem, i dopao mi se, rešila sam da napokon nabavim i ovu kremu za koju mnogi kažu da miriše bolje od parfema. Kupila sam je na FeelUnique.com i koštala je nešto manje od 20 EUR. Krema je gusta sa sitnim zrncima meda ali se odlično upija u kožu, čak neočekivano dobro s obzirom na teksturu a koža je mekana i svilenkasta posle i izgleda nekako blistavo (ali na onaj dobar način, ne od prevelike masnoće koja se ne upija). Po mazanju momentalno imam osećaj olakšanja i hidratacije. 

Ja recimo ne volim "high-end" kreme za telo jer često imam utisak da su skupe ne zbog kvaliteta već isključivo zbog brenda i naziva parfema koji je u tom trenutku IN te da vrlo slabo neguju, međutim što se ove kreme tiče utisak je potpuno drugačiji. 




Posle pilinga i kreme, lagani miris za leto - Elizabeth Arden Green Tea. Stavila sam ga u Wishlist post i ubrzo potom kupila na jednom od onih domaćih sajtova koji se bave prodajom parfema (kupila sam ceo set minijatura koji ću vam uslikati u sledećem New in postu). Green Tea serija mirisa se prodaje u "milion" verzija (Cherry Blossom, Summer, Lotus, Spiced, Lavander, Exotic...) i po pravilu su dosta jeftiniji u odnosu na druge parfeme, kada su na akciji u Lilly-ju može da se kupi 100 ml za oko 2000 dinara.

Pakovanje je malo ali za moje potrebe idealno (sporo trošim parfeme). Green Tea je nepretenciozan miris, verujem da se ljubiteljima kompleksnih parfema neće dopasti. Meni miriše na čisto i sveže, zaista se oseti miris zelenog čaja, na mojoj koži se lepo razvije tako da mi je trenutno "default" parfem, naročito za dan, jednostavno bez brige možete da ga koristite i kad idete na posao, školu ili fakultet i za druge svakodnevne aktivnosti po gradu. I naravno, savršeno se uklapa uz kremu za telo. 

Gornje note: Limun, pepermint, pomorandža, bergamot
Srednje note: Zeleni čaj, jasmin, seme celera, karanfil, kim, mirođija
Bazne note: Ambra, Mošus, Oakmoss 



Inače, danas je prvi dan leta i želim vam svima najbolje leto do sada :)

Šta vi od kozmetike volite da koristite leti? :)

4 comments:

  1. Balea piling moram probati,mada mi je skup moram prizbati za razliku od predhodnih u tubama,imam parfem al tropical koji se kod nas nema za kupiti i najlepsi je od svih ea parfema.I dosta dugo traje,mislim da u lillyu ne prodaju originalne verzije jer je moj kostao oko 40e.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, nekako su njihovi pilinzi uvek bili jeftiniji...

      Što se tiče EA, toliko koštaju samo kad je akcija :) (recimo sad trenutno nije :(

      Delete
  2. divan post i slažem se - ako si čist i mirisan, samim time si smireniji i zadovoljniji sobom, a time i sretniji :D
    lijepi proizvodi, Balea piling kupujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, to je kao kad prodje neko pored tebe pa te zapahne ona svežina :))

      Delete