Kosa i kampovanje, kosa i more, i varijacije na temu ; )

Vratila sam se sa kampovanja, noge su mi namazane kremom za pete i umotane u plastične kese (baš kao u ovom postu od Bamby) na rukama imam sveže namazan drečavi neon lak turske proizvodnje (slično ovome što preporučuje Ana Konstantina) i na glavi masku za kosu. Ukratko - došla sam sa kampovanja i uživam u povratku u civilizaciju :)) I to je ono čemu ću da posvetim ovaj malo nestandardni post - tome kako je tražiti utičnicu za peglu za kosu u kampu pored Drine i koji je osećaj kad i tuširanje postane luksuz :)
Volim avanture i nikada nisam razumela ljude koji zahtevaju "savršene uslove", ali priznajem da sa godinama postajem malo razmažena. Pošla sam na kampovanje relativno nespremna i užasno su mi nedostajale sve moje mazalice tako da se tek sada ja odmaram od mog godišnjeg odmora :) Verujem da su po neki od vas koji su se vratili sa mora u sličnoj situaciji.
Kada u toku radne nedelje uspem da sastavim dva - tri sata za "bleju" koja podrazumeva da mogu da na miru stavim masku za lice i namažem nokte, to je za mene pravi luksuz i uživanje. Što manje slobodnog vremena imam, to više počinjem da cenim te trenutke koje mogu da posvetim samo sebi. U mom slučaju to je nešto slično kao meditacija :) Kozmetiku obožavam i kupujem stalno (time se baš i ne ponosim) ali tek posle ovog kampovanja shvatam koliko sam naviknuta na raznorazne proizvode i maltene "kriziram" ako mi nešto od toga fali. Bilo je neviđeno zadovoljstvo namazati mleko za telo po povratku sa kampovanja.
Na kampovanju u blizini Drine bila sam pet dana. Priroda u ovom delu Srbije je fantastična i preporučujem vam (ako već niste) da odvojite par dana i posetite ove predele. Slabo poznajem ovaj deo Srbije i mnoge stvari su mi bile pravo otkrovenje. Odmor u prirodi volim više od odmora na moru tako da sam uživala u svemu novom što sam videla ovde. Bili smo u sređenom kamp-prostoru koji je imao tuš ali naravno, kao i kod svakog kampovanja, higijena nije bila na preterano zavidnom nivou : > Imajući u vidu da ja imam šiške koje (jer mi je kosa kovrdžava) perem i peglam svakog dana, sve postaje još malo zapetljanije :)) Pri tom sam zaboravila pola stvari, recimo aceton (išla sam sa izguljenim lakom). Posle povratka stvarno uživam u svemu onome što ne znam da cenim u svakodnevnom, običnom životu. A ako se u skorije vreme odlučim na sličan poduhvat svakako da ću mnogo bolje da se pripremim i isplaniram šta i kako.

Tokom kampovanja sam uspela da operem kosu i na nju sam stavila Subrina kremu za kovrdže. Srećom sam našla utičnicu pa sam mogla da ispeglam šiške. S obzirom da mi je kosa kovrdžava, osećanja su mi bila slična kao kad sam na moru - nisam baš najsrećnija kada moram da gledam svoju kosu u potpuno prirodnom izdanju :) jer volim da je povremeno ispravim. Povoljna strana odlaska na more je što možete vreme na plaži da provodite sa regeneratorom ili nekim uljem za negu na glavi i da se tako malo više posvetite nezi. To se u koncept kampa baš i ne uklapa pa sam bila presrećna samo ako mi barem šiške ne lete na sve strane : >  Kosa mi je delimično oštećena usled feniranja ali i više poslušna i izgleda zdravije nego pre, što mogu da zahvalim prvenstveno pojačanoj nezi (uljima i "Elasticizeru"). Ponela sam i šampon za suvo pranje što se pokazalo kao dobra ideja.
Za kraj ovog posta (koji će možda nekome zvučati malo razmaženo), da vas podsetim da sada imam i Twitter nalog preko kojeg možete pratiti objave na sajtu www.twitter.com/negakose
Pored toga, krenula sam sa pripremama za novi blog koji će se baviti ne samo negom kose već kozmetikom generalno. Blog bi trebalo da ugleda svetlost dana za nedelju ili dve. Veliki pozdrav svima i pišite kako ste negovali svoju kosu na godišnjem odmoru :)

1. Ja sam ove godine ok prosla na moru, nije se mnogo isusila. Kokosovo ulje svako jutro pre plaze, po povratku sam prala jedan dan DM samponom bas za negu na moru, drugi dan tigi dumb blond, brineta sam, al reko trebalo bi da je hranljiv jer je za blajhane plavuse. Posle toga keratin serical, dok se izmackam, ispiranje, pa oro fluido i uniq one. Nisam susila, ni peglala, odmarala sam je malo, isprobala sam par puta da uvijam sa trakom preko cela, uopste nije lose

2. ja sam na moru stalno nosila kiku, prala kosu uglavnom velnea balzamima (ili nekad alverde šamponom, oni su blagi), a na krajeve sam par puta namazala malo kreme za sunčanje i kosa mi se nije ni malo oštetila :)

3. Svaka tebi cast sto volis kampovanje! :) Ja bas bas nisam osoba za to, ne bih ni 1 dan podnela, volim prirodu ali volim i kupatilo i krevet :) Bila sam na moru i tamo sam koristila sampon Velnea sa maticnim mlecom (koristim taj i Allin ali sam tamo samo ovaj ponela) i prala sam je svakog dana ali nakon toga obavezna pakovanja, za hidrataciju Serical placenta a proteinska Davines HBP ...I onda neki leave in i malo alverde ulja na krajeve. Siske sam redovno fenirala, ostatak ne, pustala sam da se prirodno osusi, a talasasta mi je kosa i farbana iako je vise ne farbam, pa je izrasla zdrava lepa kosa (oko 15cm jeeej :)) Ali taj donji deo je suv...I daa, na plazi sam sve vreme imala pakovanje (serical) na glavi, noila sesir, ispirala je obavezno posle izlaska iz vode i opet stavljala pakovanje ..Eto detaljno :) Volim ovaj blog :) Jelena koje Kerastasovo pakovanje preporucujes, volela bih da isprobam, recimo da mi je kosa (po njihovoj sskali) ostecena 1-2 ...? Povrsinski sloj je suv i krza se (malo je stepenast) a inace duzina tj.ti krajevi su ok, al ti stepenasti mi se kidaju i cvetaju i pucaju :/

4. Od Kerastase maski najbolje recenzije ima Masquintense, ja sam koristila samo Force Architecte (ima recenzija na blogu) i bila mi je dobra maska ali ipak je nisam kupila ponovo (jer sa nekim drugim dobijam bolji efekat, narocito za tu cenu). Veliki pozdrav :)

5. kako dobro dođe ovaj post! :D upravo pravim listu "obaveznih stvari" za dvosedmično kampovanje i moram priznati da je teško napraviti plan šta su tu neophodne stvari i šta ne (uzimajući u obzir da se ide sa dva ruksaka i bez auta). :) tako da dajem prioritet šatoru, namirnicama, priboru za jelo i sličnim stvarima, a lista za negu kose mi se svodi na šampon, alverde arganovo ulje i mini joico moisture recovery balm. ^_^ videćemo kako ću proći. :) inače sam tip osobe kojoj odgovara odmak od civilizovanog sveta na nekoliko dana tako da me je ovaj post baš obradovao. :)

Replies
    1. Sophonax, lepo se provedi i good luck :P :))