Noviteti: Redken, Alfaparf, Kerastase, Garnier, Gliss


Redken je nedavno na tržište izbacio dva nova proizvoda u okviru nove Pillow Proof linije. Pilow Proof Blow Dry Express Primer je proizvod koji štiti kosu od toplote, daje 24-časovni volumen, smanjuje lomljenje a proizvođač takođe obećava i skraćeno vreme feniranja. Interesantno je da je ovo je neka vrsta "prajmera" i posle njega se može koristiti bilo koji proizvod za stajling.

Drugi proizvod je Two Day Extender - koji je zapravo verzija šampona za suvo pranje koja produžava trajanje frizure za dva dodatna dana i daje "pillow proof" efekat. Može se koristiti i u slučaju ako ste preterali sa nekim drugim proizvodom pa želite kosu koja je više mat, kao i za kreiranje različitih tektstura. Instant osveživač kose koji upija ulje.

Oba proizvoda na FeelUnique.com trenutno koštaju po 16 EUR. Ne znam da li opravdavaju tu cenu, ali pakovanja i ideja su simpatični :)



Sledeći novitet pojavio se na policama Lilly drogerija i to je prvi proizvod ovog tipa koji se pojavio u Lilly-ju. To je dobra vest jer znači da će i ih ubuduće biti još :>

Altamoda tretman za postepeno ispravljanje kose postoji u dve verzije - lila (namenjena oštećenoj kosi, proizvod sa uljem lana) i crvena (za sve tipove kose, sa arganovim uljem). Proizvodi ne sadrže formaldehid, parabene i amonijak. Namenjen je ispravljanju kose u kućnim uslovima, pomoću fena i pegle. Ekefat ispravljene kose traje mesec dana.

Uputstvo za korišćenje je na ovom linku (na italijanskom, ali možde da se upotrebi Google Translator): http://www.lojamagiacosmeticos.com.br/kit-escova-disciplinante-progressiva-alta-moda-alfaparf-semi-di-lino-p2609

Kutija košta 990 dinara i sadrži tri kesice - šampon, kremu i masku. Ko proba prvi neka javlje utiske obavezno! :)





Kerastase je Nutritive liniji dodao još dva nova proizvoda. Kerastase reklamira Touche Perfection kao njihov prvi ulepšavajući balsam za instant-popravke. Ima anti-frizz efekat, hrani kosu i ima UV zaštitu. Jedan od glavnih sastojaka je matični mleč. Za 40 ml ovog proizvoda treba izdvojiti 34 EUR.

Immersion Nutritive je hranljivi tretman od Kerastasa koji se koristi pre pranja. Nanosi se na suvu kosu (ili na vlažnu) ostavlja se da deluje 10 minuta i potom se dva puta ispire šamponom. Posebno je dizajniran za probleme suve kose, kako proizvođač kaže "detektuje i eliminiše problem suvoće na površini kutikule". Košta 24 EUR za 200 ml.




U radnjama se pojavila i Garnier Honey Treasures maska za rekonstrukciju kose. Maska sadrži matični mleč, propolis i med. Namenjena je krhkoj i lomljivoj kosi, 250 mililitara košta 409,00 dinara. Imam love-hate odnos sa slatkim mirisima, ali ovaj mi se trenutno baš sviđa - miriše mi slično kao Palmolive gel za tuširanje "med i mleko". Ne sadrži parabene.





I za kraj jedan novitet u našim prodavnicama zbog koga mogu da kažem da sam stvarno srećna : > (možda je glupo biti srećan zbog proizvoda za kosu ali eto) Ko prati blog zna da sam jurila ove Gliss Instant Repair tubice po Sloveniji i da je to meni bila jedna od najboljih stvari za kosu koje sam koristila ali nažalost godinama nedostupna u Srbiji (dok ih je u Sloveniji i Hrvatskoj bilo). Uvek sam dobijala komentare za kosu kada koristim ove tubice, meni izuzetno odgovaraju, kosa postaje hidrirana, meka i sjajna. U našim prodavnicama već izvesno vreme ima crnih koje su meni ok ali opet ništa posebno. Sada su se pojavile ove koje ja godinama jurim - u žutoj tubi, a takođe su se pojavile i tirkizne iz Million Gloss kolekcije. Ovo su instant SOS tretmani, ispiru se posle jednog minuta i jedna tubica od 20 ml košta 129 dinara. Meni ova žuta tubica ima efekat kao neki mnogo mnogo skuplji proizvodi tako da sam baš zadovoljna što su nam sada dostupne.





Za kraj, napomena za dve trenutno relativno važnije : > akcije u radnjama:


* Za dva kupljena Schwarzkopf proizvoda u Lilly-ju treći dobijate za 1 dinar. Akcija traje do 27.04.
* Na tri kupljena Syoss proizvoda u Lilly-ju dobijate na poklon mini peglu! Akcija traje do 30.04. ili do isteka zaliha.  (za akciju sam saznala na ovom blogu http://lolinsvet.blogspot.com/2014/04/noviteti5.html)

Šta ste novo vi uočile u prodavnicama, šta planirate da probate? :)



9 comments:

  1. Baš me interesuje taj Alfaparf proizvod!!! Koliko je učinkovit? Moja kosa je katastrofa suva, ni kovrdzava ni ravna, ja je zovem "ni tamo, ni ovamo" kosa. Baš ću da probam ovih dana, pa ću napisati utiske!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene zanima :) Ja iskreno istražujem malo ozbiljnije tretmane (keratinske) tako da ga za sad neću probati. Sa sličice vidim da imaš kovrdžavu kosu, pazi sa ovim preparatima možeš dodatno da oslabiš teksturu kovrdža i onda ćeš morati stalno da je ispravljaš tako da opet razmisli pre nego kreneš u eksperiment :))

      Delete
  2. Million gloss nisi mogla da juris godinama kada se tek nedavno pojavilo. Moram da probam i ja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ja sam jurila žute samo :> Million gloss je nova kolekcija. Ima nekoliko vrsta ali meni su samo žute/bež bile super

      Delete
    2. Da, ove zute su fenomenalne. Ja sam ih kupovala kad god sam bila u Hrvatskoj. Drago mi je da mogu sad i ovde da se kupe :)

      Delete
  3. Probala sam ovaj tretman za ispravljanje kose, kupila sam za ostecenu kosu. Nista specijalno, mada ja inace imam ravnu kosu.

    ReplyDelete
  4. Ovu masku sam gledala, ali na kraju sam ipak kupila regenerator i šampon. Miris je lijep, a njega isto nije loša. Međutim, mislim da će mi maska odgovarati bolje od regeneratora jer mi treba malo više njege :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uvek idem direktno na maske ;p Da, miris je i meni super

      Delete