Ervamatin losion protiv opadanja kose - recenzija

Današnju recenziju o jednom od poznatijih losion protiv opadanja kose piše moj gost na blogu i moj jako dobar drug, Vlada. 

Vlada je koristio Ervamatin oko godinu i po dana i ovo je njegovo iskustvo:


"Oduvek sam imao slabu kosu ali prvi znaci opadanja su se pojavili sa 19-20 godina. Tada je kosa prestala da se masti a i pojava peruti se smanjila, da bi ubrzo počeli da se pojavljuju zalisci. Ervamatin sam poceo da koristim sa 28 godina. Pre toga nisam koristio nikakva sredstva za poboljšanje kvaliteta kose.  

Pakovanje se sastoji od dve plastične boce od po 200ml koje su mesečna zaliha tj. trebalo bi ih potrošiti za mesec dana. 

Pre naručivanja možete ostaviti broj telefona i dan-dva po prispeću pozvaće vas neko iz GMZ Ervamatin d.o.o.  da vam kaže da ih možete pozvati ako imate neka pitanja. Objasniće vam, iako je uputstvo u pakovanju,  da se koristi ujutru i uveče, masira se nekih 15 minuta i ostavlja . NIKAKVO ISPIRANJE.  Još jedan savet ljubazne žene iz agencije je bio da ne perem kosu više od 2-3 puta nedeljno što mi je bilo neopisivo i čega se nisam pridržavao. Terapija, za rezultate koji garantuju, mora trajati minimum 3 meseca, što bi u ciframa iznosilo  12 870 dinara  po cenama koje su date na sajtu.

Jedno pakovanje 2 bočice po 200ml.

Cena: 
- Za Srbiju: 4290 din;
- Za Crnu Goru: 49 e;
- Za Bosnu i Hercegovinu: 98 KM.

Losion je zelene boje gustine slične kao jogurt. Oseća se blagi miris hlorofila, koji nažalost, neko kratko vreme nakon masaže glave mogu da osete i osobe koje sede do tebe. Koristio sam ga ujutru i uveče posle tuširanja i primetio sam da daje blag osećaj svežine posle masaže. Nisam uspeo da svaki mesec doziram tačnu količinu. tj. uvek bi mi ostao višak u bočici pa bih tih par dana po dobijanju novog pakovanja,  primenjivao terapiju i 3 puta dnevno.  Moram reći da sam uglavom masirao temen glave, tj. onaj deo koji je i problematičan.

Prva promena je usledila posle dva meseca kada sam  primetio da mi se koža manje masti. Kada bih prošao rukom kroz kosu i dalje je bilo onog sjaja na prstima ali manje,  Posle tri meseca je i došla konačna potvrda od mog redovnog frizera da mi je kosa malo bolja i pitao me je šta koristim. Nisam išao kod derematologa na proveru, mada sam trebao, već sam se oslanjao na utiske drugih koji su primetili  bolji volumen kose. Treba reći da nikom nisam rekao da koristim nešto, jer sam želeo iskren odgovor.

Glavni utisak je da losion svakako čisti pore kože, smanjuje masnoću a samim tim i svrab koji mi se ranije javljao.  

Na video prezentacijama  GMZ Ervamatin d.o.o  ćete naučiti da pošto losion ulazi u pore, čisti kožu i tako omogućava rast novih dlaka.

Posle tri meseca sam polako smanjivao dozu pa mi je  preporučena mesečna zaliha  trajala duplo. Posle godinu i po dana prestao sam sa upotrebom  Možda 5-6 meseci nakon toga  kosa je počela da se vraća na staro, čak mi se čini da se i perut malo povećala ali možda je to bio samo subjektivni osećaj.  Čuo sam i za iskustva ljudi koji su tvrdili da bi po prestanku tretmana ovim losionom  masnoća postojala još izrazitija, tj. da je koža dramatično odreagovala i počela da luči još više masnoće.  Slike sa pakovanja Ervamatin losiona, gde vidimo kako kosa na nečijoj glavi  raste kao iz vode mi deluju nerealno i preterano čak i za reklamu.  

Mislim da je glavna "kvaka" u tome da ovo sredstvo skida površinski sloj masnoće i tako omogućava dlaci da bolje raste. Dlaci koja je već bila tu, znači ne stvara nekim čudom novi koren dlake. Koliko je isplativo na duži rok i da li može stvoriti kontra efekat, posle godina koriščenja, ne znam. 

Ne znam da li ću ponovo krenuti da naručujem, ni cena nije mala. Primetio sam da mi najviše prija uveče posle tuširanja da masiram teme glave rukama ili četkom TITANIA i to mi prilično smiruje svrab, valjda i poboljšava rad krvnih sudova.  Koristim blage šampone, ne uvek istu marku. One "litarske" izbegavam."

21 comments:

  1. Drago mi je da pročitam jednu iskrenu recenziju tog uveliko izvikanog proizvoda za "magičan rast kose". Inače, ne vjerujem reklamama koje obećavaju bilo šta magično, a pogotovo kada je u pitanju kompleksan problem opadanja/gubitka kose. Smatram da svi ti "čudotvorni" proizvodi daju samo trenutne rezultate, a pritom su jako skupi (50e mjesečno za to zadovoljstvo) i da efekat prestaje po prestanku korišćenja (ali efekat praznog novčanika svakako ostaje). Da ne ulazim sad duboko u problematiku opadanja i gubitka kose, nego samo ukratko da kažem, mislim da je to stvar genetike, cjelokupnog zdravlja organizma, zdravog načina života i pravilne njege.

    Pozdrav,

    Suzana

    ReplyDelete
  2. OBICNA PREVARA!!!! KORISTIO SAM I NISTA CAK S MI JE JOS I VISE OPALA UVEK POSLE MAZANJA I TRLJANJA PUNE SAKE DLAKA SU MI BILE, LJUDI NE BACAJTE PARE NA OVO DJUBRE CIM SE REKLAMIRA NA PINKU LOGICNO JE DA JE PREVARA ! ! !!! !

    ReplyDelete
  3. nemam komentara jer još nisam kupio šampon

    ReplyDelete
  4. Ovo je teska prevara ja sam losion nanosio direkno na kozu glave jer brijem glavu i stoji mi kad sam obrijan ali sam hteo da probam ovo cudo sto ga mnogo hvale . Rezultati tu bili nikakvi samo baanje para bez veze , glavna fora ti je zaraditi novac na takve stvari kao sto ovi olosi rade !!!

    ReplyDelete
  5. Ja vec oko mesec dana koristim neki prirodni losion biljne apoteke Josif Pančić, za sad ima rezultata koji se ogledaju u tome da kad prodjem rukom kroz kosu nema opadanja dlaka kao pre toga dok sam za famozni Ervamatin cuo da su ljudi samo prividno imali rezultate, posle truba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozes li mi reci koji preparat od apoteke Josif Pancic si koristio? Ne verujem ovima, a J. Pancic je ipak poznat domaci brend.

      Delete
  6. Koristio i nije bilo rezultata,vele za BiH ne vracaju novac ako nema rezultata,prevara obicna :D

    ReplyDelete
  7. Ljudi,pa tolki truli bogataši oćelavili,a mi hoćemo kosu...nema od toga ništa,ja nisam nikada ni pokušavao

    ReplyDelete
  8. Ljudi,pa tolki truli bogataši oćelavili,a mi hoćemo kosu...nema od toga ništa,ja nisam nikada ni pokušavao

    ReplyDelete
  9. Govno je bolje nego ovaj ervamatin...lazovcine glupe treba uvesti turski zakon od pre,pa da vidim dal bi neko pokusao da laze....

    ReplyDelete
  10. Govno je bolje nego ovaj ervamatin...lazovcine glupe treba uvesti turski zakon od pre,pa da vidim dal bi neko pokusao da laze....

    ReplyDelete
  11. Moja dva druga koristila pa zato znam da je sranje...meni ne opada kosa...geni su cudo...uzasava me reklama za ervamatin...i onaj lik sto prica jezi me,nervira,sere mi se od njih...a sto se ne oglase ove govnare iz ervamatina da i kazu nesto...ajde picke napisite sto god...ljudi bzvz bacali pare...g..nima bih vas gadjao

    ReplyDelete
  12. Moja dva druga koristila pa zato znam da je sranje...meni ne opada kosa...geni su cudo...uzasava me reklama za ervamatin...i onaj lik sto prica jezi me,nervira,sere mi se od njih...a sto se ne oglase ove govnare iz ervamatina da i kazu nesto...ajde picke napisite sto god...ljudi bzvz bacali pare...g..nima bih vas gadjao

    ReplyDelete
  13. Laz, cista prevara verujte. Ja sam svojoj cerki kupila 6 flasica dugo je stavljala na teme jer joj se tu najvise jako proredila kosa. Umesto da joj bude bolje njoj se jos vise proredila. Uzas !!. Uhvatila nas je panika pozvala sam ih telefonom a oni mi zalupili slusalicu. Proizvod je jako skup ,znaci strasno. Kasnije sam cula da sam vlasnik je jako celav, dalje sta reci...

    ReplyDelete
  14. Ovaj preparat je cista glupost. Kao sto je naveo covek u clanku, ovaj preparat samo skida povrsinsku masnocu sa koze glave i tako kosa izgleda zdravije.
    Postoje i drugi losioni za kosu koji imaju isti ucinak kao Ervamatin, a mnogo je bolja cena. Inace, nikakav losion ili preparat vam ne moze vratiti kosu koju ste izgubili. U najboljem slucaju moze da uspori dalje opadanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postovani Aleksandre ne slazem se sa vama. Zamolio bih vas da Googlate pojam: redensyl vs minoxidil i pogledate sta je savremena nauka ponudila na ovu temu. Redensyl od kraja 2014. proizvodi Svajcarski Induchem. Kod nas se moze kupiti pod nazivom Rederma biljni losion za novi rast kose. Licno koristim ovaj preparat od juna i neuporedivo je bolji i efikasniji od svih preparata koje sam koristio a da su na bazi minoxidila ili rogaina. Cak i minoxidil moze da povrati kosu ali rezultat je trenutan i kosa opada nakon prestanka prskanja, pritom i ima nekoliko nezeljenih efekata kao sto je ubrzani rad srca. Kod Rederme ne postoje nezeljena dejstva.

      Delete
  15. JU NAOPAKO , AL STE GA ISPLJUVALI LJUDI, JOS SAM JA BIO RESIO DA GA KUPIM OD SLEDECE PLATE, MEDJUTIM KOLIKO STE GA IZVIKALI, ZNACI NECU FA UZETI NEMA SANSE , SAMO ME INTERESUJE JEL MOGU NEKAKO DA RESIM MASNOCU ILI DA SPRECIM OPADANJE KOSE?

    ReplyDelete
  16. Nisam koristio Ervamatin ali verovatno kao i svi ljudi koji imaju problem sa alopecijom koristio sam minoxidil 3%. Rezultat je obecavao ali nakon sto sam prestao da prskam minoksidil opala mi je kosa. Kao da mi je opalo i vise kose nego sto je izraslo od minoxidila. I dan danas ne znam da li sam imao nezeljen efekat sa tim minoxidilom. U junu mi je frizer Aleksandar koji radi preko puta Dorian Greya preporucio Redermu biljni losion za novi rast kose. Naravno bio sam skeptican ali kada sam Googlao pojam Redensyl shvatio sam o cemu se radi. Svima savetujem da naprave komparaciju izmedju Redensyla i Minoxidila. Rederma je definitivno nesto najbolje sto sam probao i za sada nemam nikakve nezeljene efekte. Na prednjem delu glave kosa mi se znatno vratila dok je na kruni losija situacija ali opet postoje pomaci. Preparat nije mastan kao minoxidil. Probajte jer ovoga puta nije prevara na nasu srecu.

    ReplyDelete
  17. Ovo je antireklama za Ervamatin. Na kraju se kao neko javlja i reklamira ovaj "Rederme" losoon. Poverovao bih u komentare mozda da nisam procitso ovu navodnu preporuku.

    ReplyDelete
  18. Ervamatin je obična prevara. Vlasnici se bogate na račun ljudske muke. Sramota. Ljudi ne verujte puno proizvodima koji se tako agresivno reklamiraju.

    ReplyDelete