Aprilski favoriti


Evo i mojih aprilskih favorita, sa par dana zakašnjenja :)


TIGI Bed Head Urban Anti Dotes regenerator videla sam u jednom od favorit videa LustreLux (btw, ona je prelepa!). Recenzije na MakeupAlley.com su takođe bile sjajne pa sam rešila da ga probam. Iz nekog razloga, meni su TIGI proizvodi zbog svog tog šarenila uvek delovali nekako, hm, "neozbiljno" :d tj. mislila sam da je tu više akcenat na marketingu nego na rezultatima. Naručila sam na FeelUnique.com ovo manje pakovanje od 75 ml i izuzetno mi se dopao - namenjen je kosi koja je jako oštećena (stepen oštećenja - 3) i ima jak miris na nešto slatko i žvake. Kosa je posle upotrebe mekana, obnovljena i sama se "složi" maltene kao da ste je fenirali. Odličan proizvod koji ću kupiti ponovo.


Bioderma micelarna je  u ovom periodu stalno bila na nekim akcijama pa sam je ponovo kupila posle duže pauze. Ovo je prva micelarna voda koju sam probala (pre x godina) i nekako baš nju najviše volim. Blaža je od većine tonika a jednako dobro čisti i osvežava lice. Ne iritira lice. Ova zelena  Sebium H20 verzija namenjena je mešovitoj i masnoj koži.



Pobornik sam teorije da kozmetika između ostalog treba da - usrećuje :) Volim lepa pakovanja i lepe mirise a Fa Magic Oil Pink Jasmine mi je bio omiljeni gel za tuširanje u prethodnom periodu. Sama ambalaža je svetlucava i roze a gel lepo miriše i koža je mekanija posle tuširanja zbog toga što sadrži ulja. Postoji i u plavoj verziji.


A kad smo kod kozmetike koja 'usrećuje' - evo još jednog favorita. Ova bočica Clinique Happy parfema ima 4 ml i kupila sam je na Ebay za sedam dolara. Nisam očekivala ništa posebno jednostavno me je zanimalo da ga probam. Inače jako sporo trošim parfeme tako da je za mene ova mililitraža idealna ;) Miriše mi na nešto čisto i veselo zato mi je miris u skladu sa nazivom "happy". Sam parfem nema neku veliku filozofiju i priču kao neki drugi "ozbiljniji parfemi" ali meni je jednostavno super i volim da ga koristim (inače se retko setim da stavim parfem ali mislim da ću ovaj potrošiti vrlo brzo).



Nisam ljubitelj kreč-belog laka pa mi ovaj tek blazo rozikasti Essie Fiji dođe kao odlična alternativa. Imam utisak da su ovakvi lakovi trenutno vrlo trendi. Lepo i elegantno izgleda na rukama, i kao što rekoh, kao nešto moderno i trendi ;). Inače se trudim da izbegavam kupovinu ovih lakova jer mislim da su neopravdano skupi. 

Najbolje rangirani Essie lak po recenzijama (na Makeupalley, prim. aut. ;) od neutralnih je Madmoisselle i njega možda probam sledećeg.


Sephorinu bazu za šminku kupila sam takođe na bazi odličnih recenzija na MakeupAlley. Ujednačava i matira ten i produžava trajnost pudera. Nanosim je posle Avene Legere hidrantne kreme. Lice postane izuzetno meko pod prstima (zbog silikona koje ovaj prajmer sadrži) šminka mi drži duže i lice se manje sija. Za večernje izlaske i malo teže pudere mi je idealan. 



Koža mi je prilično dehidrirana u poslednje vreme i ova Balea SOS maskica je bila super za tu svrhu - osvežava kožu a da nije agresivna (često mi se lice još više zacrveni i iziritira od maski u kesicama). Ima 5% uree, koža je mekana posle korišćenja. Na licu se drži 10-15 minuta i, kao što verovatno pretpostavljate, cena je prilično povoljna. Bolja nego neke mnogo skuplje maske. 


L'oreal Gel Intenza Eyeliner u nijansi Pure Black dolazi u lepoj ambalaži sa četkicom i ako vam treba dobar i ne previše skup ajlajner, preporučujem. Crna boja je intenzivna i postojan je. Imala sam pre ovoga Essence i Maybelline i za ovaj mogu da kažem da mi se za nijansu više sviđa. 

To su bili moji favoriti u aprilu a da vas obavestim da je u toku Kosolid nagradna igra, pogledajte ovaj post

8 comments:

  1. Predobri favoriti!!! :D Lak je prlijep... ma sve je lijepo!!!! <3 :D

    ReplyDelete
  2. meni taj tigi balzam nije nista specijalno, ok je, ali sampon obozavam, najbolji ikada

    ReplyDelete
    Replies
    1. LustreLux isto hvali i šampon :) Na FeelUnique ima prilično povoljan set, 750 ml šampona i 750 ml ovog balzama za 30 EUR

      Delete
    2. mene sad kopka kakva je maska :)

      Delete
    3. E da i to što kažeš :) Teoretski, trebalo bi da je bolja od balsama

      Delete
  3. Super favoriti! Probala bih Tigi balzam i sampon iz iste kolekcije, nedavno mi se u blizini otvorila prodavnica koja drzi njihove proizvode i trenutno su svi Bed Head proizvodi na popustu 15% pa cu verovatno iskoristiti, mala informacija za devojke iz Ns :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je super :) Videla sam i ja Bed Head, u Ušću na poslednjem spratu čini mi se..

      Delete