Batiste Blush Dry Shampoo - recenzija


 
Veliki sam pobornik stava da kosu povremeno treba "odmoriti" i to je jedan od razloga zašto obožavam šampone za suvo pranje kose. Nažalost Krka je prestala da proizvodi svoj šampon ovog tipa ali se zato u DM-u pojavilo nekoliko brendova a među njima i Batiste o kome ima dosta recenzija na Internetu i jedan je od poznatjih šampona za suvo pranje. Ima ga u apotekama a u DM-u su pored ovog dostupni šampon nemačke proizvodnje u plavoj bočici, zatim Balea i Syoss.
 
Ovi šamponi su praktični onda kada objektivno nemate vremena da operete kosu ali takođe su pogodni za produžavanje trajnosti frizure. Ja npr. odem kod frizerke koja me isfenira na ravno; četvrtog dana posle feniranja naprskam ovaj šampon i na taj način produžim trajnost te frizure za još dva - tri dana. Poenta ovoga nije (samo) ušteda vremena i novca već i činjenica da se kosa se ne izlaže dodatnog maltretiranju. A svako pranje kose i svako feniranje jeste maltretiranje.  
 
 
Batiste Blush je po meni dobar šampon za suvo pranje i definitivno služi svrsi. Ima nežan puderast miris (kao što mu ime kaže "Blush") koji mi se naročito ne dopada ali mi takođe i ne smeta. Pre upotrebe treba dobro protresti bocu i onda naprskati u koren kose sa razdaljine od 30 cm.
 
Ima beličastog traga ali čini mi se manje nego kod drugih šampona za suvo pranje. Višak se klasično ukloni četkom ili blago navlaženim peškirom (u slučaju da ste baš preterali).
 
Ima više različitih Batiste šampona sa različitim mirisima i u budućnosti planiram da probam i ostale ali mogu da kažem da sam ovim potpuno zadovoljna. Kao što sam rekla, praktična stvar iz više razloga a naročito bi na ovaj proizvod mogle da obrate pažnju osobe koje ima suvu i oštećenu kosu. 


5 comments:

  1. Cena?
    Mislis da ne isusuje kosu kada bi se koristilo npr. 3-4 puta mesecno?

    ReplyDelete
  2. uzela ga ja kad sam bila u Londonu, ipak mi je bolji TIGi, ali nije ni ovaj loš, prva pomoć u svakom sl.

    ReplyDelete
  3. Oko 500 dinara je Batiste. Iz mog iskustva ne isusuje a koristim ga otprilike toliko puta mesecno.

    ReplyDelete
  4. TIGI nisam probala. Probala sam jos i Balea ali on je uzas i nekako ispari iz boce brzo. Krka mi je bio mozda najbolji ali vise ga nema.

    ReplyDelete
  5. Samo je steta dati za njega 500 dinara jer u inostranstvu košta 2 eura

    ReplyDelete