Da biste kao potrošač donosili racionalne odluke i kupovali proizvode sa dobrim odnosom cene i kvaliteta, potrebno je da imate što više informacija o tome kome odlazi vaš novac. Svi mi volimo da kupimo neku skuplju, lepo upakovanu stvar u nadi da će kvalitet biti direktno proprcionalan ceni. Ipak, ponekad više kupujemo "feel good" osećaj a manje kvalitet. To velike kompanije odlično znaju, te kreiraju linije proizvoda i prilgođavaju marketinške strategije u zavisnosti od dubine džepa potrošača. Mnogi bi na prvi pogled rekli da Garnier i Kerastase nemaju puno toga zajedničkog, no ipak, proizvodi ih ista kompanija - L'oreal. Evo spiska L'oreal-ovih brendova:
- L'oreal Professionnel
- L'Oréal Technique
- Kerastase
- Redken
- Mizani
- Matrix
- Shu Uemura Art of Hair
- Garnier
- Garnier Fructis
- Vichy
- Maybelline
- La Roche Posay
- Lancome
- Kiehl's
- Helena Rubinstein
opaa... nisam znala da maybelline je l'oreal-ov brend... a l'oreal maskara mi je mnogo bolja od maybelline, i uopste sva sminka...
ReplyDeletei garnier, mnogo su bolji l'oreal-ovi samponi elseve...npr...
Pa da. Više proizvoda, odnosno marki, različitog ranga kvaliteta, cena, a jedan proizvodjač. Velika zarada. Da smo u Americi,recimo, imali bi daleko veći izbor. Ali nismo, i Loreal drži monopol. Ne računam našu proizvodnju, jer mi se ni jedna marka nije pokazala dobro. Bar što se proizvoda za kosu tiče.
ReplyDelete