Tretman keratinom - kako izgleda kosa posle četiri meseca?

Za par dana će biti tačno četiri meseca od kako sam uradila svoj prvi tretman keratinom. Veći broj vas me je zamolio da iznesem utiske, pa evo ih napokon. Kao što vidite sa slika, keratin se prilično isprao (nekih 60-70% na primer) tako da mi kosa više nije prava kao što je bila. Moja kosa je prirodno kovrdžava a sada trenutno je negde između. Na slikama ne izgleda naročito dobro ali sam je namerno tako slikala za potrebe ovog teksta - ovo je moja kosa trenutno onakva kako izgleda posle pranja bez češljanja i bez korišćenja leave-in regeneratora (koji je kod mene inače obavezan). Da podsetim, prilikom tretmana korišćen je Coco Choco keratin.


Ne mogu da kažem da mi je kosa više oštećena zbog keratina no što je bila ranije. Problem je u tome što me je tretman dodatno "inspirisao" da koristim peglu (jer sam u par poteza dobijala perfektno ravnu kosu, iskušenje je bilo preveliko ;) tako da je moja kosa pretrpela veliko maltretiranje. Veliki problem sa keratinom je što pruža iluziju da sa kosom možete maltene da radite šta hoćete ali verujem da će posle izvesnog vremena posledice toga isplivati na površinu. Meni se keratin nije potpuno isprao i još uvek mogu uz malo češljanja i feniranja da je ispravim i da dobijem frizuru, tako da kod mene ti efekti još uvek nisu nestali.



Na slici kosa ne deluje naročito lepo, mada - da sam je i posle prvog pranja posle tretmana slikala pod istim uslovima (bez češljanja) ni tad ne bi izgledala naročito dobro. Krajevi su mi u katastrofalnom stanju zbog pegle (ovih dana idem na šišanje).

Summa summarum, moji utisci, posle četiri meseca:

  • kosa mi nije dodatno oštećena od keratina
  • nije dodatno ispucala i nije se povećalo opadanje
  • keratin se nije potpuno isprao pa mi kosa više nije ni ravna ni kovrdžava što nije dobro jer sad baš zahteva feniranje/peglanje da bi ličila na nešto
  • najbolji efekti su bili u prvih mesec dana, uz minimalan trud sam imala super frizuru i kosa je bila naglašeno sjajna
  • već po isteku trećeg meseca rezultati jako opadaju

I još da podsetim na ono što ne bi trebalo da zaboravite - zbog formaldehida ovi tretmani sa sobom nose izvestan zdravstveni rizik. Formaldehid je razlog zašto je tretman delotvoran i, možda će pokušavati da vas ubede da u tretmanu određenog proizvođača formaldehida nema - to nažalost nije istina (i ne kažem da vas lažu zbog zlobe ili želje za prevarom nego najčešće zbog neznanja). Ako neko zaista veruje da postoji keratinski tretman bez formaldehida, najlepše ga molim da analizira sastav proizvoda i da obrazloži svoj stav (prva ja bih bila najsrećnija zbog toga).

Drugi važan faktor je - novac. Ovo nije jeftin tretman. Odmerite to koliko dugo će vam kosa biti lepa i da li se za to isplati za dati novac. I, ako već rešite da radite tretman, prepustite se proverenom frizeru, pokušajte da izbegnete da se neko uči na vama.

Kopajući i pregledavajući sličice po hard-disku naišla sam na neke koje sam pravila odmah posle tretmana, evo jedne:


Ova slika ja tek nerealna jer je nastala posle ozbiljnog feniranja/peglanja, ali eto - tek da se podsetim :) Da je bilo lepo - bilo je :))




Povezani tekstovi:
Веза
Keratinski tretman - iskustvo autora kosa.rs
Keratin tretman za oporavak kose
Nega kose posle keratinskog tretmana
Sephora lansirala keratinski tretman za kućnu upotrebu
7 proverenih načina da ispravite kosu

33 comments:

  1. A zasto ti kad vec imas kovrdzavu kosu je ne bi uvijala(:D)- ili sa onim sundjerastim viklerima, ili figarom ili ovako:
    http://www.youtube.com/watch?v=3FV-YO46E8Y
    Koji leave-in regenerator koristis? Ja trenutno imam neki plavi Revlon-ov ali nisam primetila da je nesto popravio kvalitet kose.Da li bi uskoro mogla da napravis clanak o "frizzy hair"?:)

    ReplyDelete
  2. Sad trenutno dok se ne ispere keratin nije baš kovrdzava :( tj. lokne mi se neuporedivo brže ispravljaju, dovoljno je da ih malo pročešljam. Problem je u tome što meni kovrdžava kosa ne stoji lepo, kad mi je kovrdžava nikad je ne nosim puštenu.

    Ne znam koji Revlonov imaš - i to je dobro, bolje išta nego ništa :) Bolje i onaj leave-in od 200 dinara nego nikakav (kada su u pitanju suve/zahtevne/kovrdžave kose) zato što ti pruža negu i zaštitu kose u toku dana. Ja ih menjam stalno, sad trenutno najvise koristim Kerastase Oleo-relax, mada se najčešće dešava da imam po 2-3 stvari na kosi koje se ne ispiru.

    Hvala puno za link, pogledala sam, deluje super! Nisam videla ovo ranije!

    Ja sam dugo (godinu i po) ispravljala kosu na jednu foru :> o kojoj ću pisati uskoro, verujem da će biti koristan tekst za mnoge.

    ReplyDelete
  3. E pa super,ocekujemo taj post:)
    Inace blog ti je super, ja sam odusevljena:)

    ReplyDelete
  4. Imam jedno pitanje. Imate li kakvih informacija trajnom ispravljanju kose ali ne keratinom nego gelom nekim ne znam naziv,koje navodno traje dok kosa ne izraste,tj . dok ne isisate tretirani deo a sto se tice cene je dosta pristupacnije,oko 3-4 000 din. Inace moja kosa je najora moguca-talasasta!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. postoji tretman sa raznim kremama za ispravljanjem kose i istina je da kosa ostaje ravnoa dok se ne osisa al cene zavise od preparata i idu negde od 5 do cak 10 hiljada!

      Delete
    2. Ja sam pre 6-7 meseci ispravljala kosu nekom kiselinom, savrseno je izgledala za 50e, problem je izrastak koji raste talasasto a krajevi su kao strela, glava izgleda ogromno i neprirodno. Izrastak sam konstantno peglala a kosa se pokidala u tom delu gde krece peglana, tako da sam puna raznih shishkica i stepenova, sto je jedina mana, inace kada se radi tretman ni slucajno posle toga peglu u ruke, vremenom se gube rezultati zbog dodanih ostecenja. Moze da se radi samo izrastak, ne znam kako bi to izgledalo na prelazu izmedju starog i novog peglanja s obzirom na to da kosa nekako u tom delu ne deluje glatko, tih 5-6 mm, za 5000 stvarno za svaku pohvalu, preporucujem svima uz pridrzavanje saveta!:-)

      Delete
  5. Hmm da budem iskrena prvi put cujem za to :) zaista ne znam o cemu se radi

    ReplyDelete
  6. Da li ti se mastila kosa od keratina? Meni je uzasno masna,pa ne znam da li ima veze sa tim. Kupila sam sampon sa keratinom jer ne mogu da nadjem bez sulfata. Da li je to ok? Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam radila keratinsko ispravljanje i nasla sampon koji kosta 1400 dinara i ok je a izvijala vam se verovatno jer niste koristili sampon koji odgovara keratinskom ispravljanju

      Delete
  7. Da, masti se vise kosa od keratina definitivno. Ja sam koristila neki obicni sampon :) Nezgodno je jedino ako je taj sa keratinom masnjikav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako radis keratin to ne zanaci da treba i ad koristis sampon sa keratinom samo ti je potrebam sampon bez sulfata

      Delete
  8. Ja sam radila trajno ispravljanje, cena je 10 hiljada dinara, proslo je sedam meseci a kosa mi je savrseno ravna, naravno osim dela koji mi je izrastao, ali samo malo predjem cetkom... kosa nije ostecena i izgleda odlicno. Radjeno je sa Goldwell Straight and Shine...

    ReplyDelete
  9. isto sam radila keratin, i proslo je 3 meseca. sutra idem da se sisam jer mi je kosa uzasno ispucala i ostetila sam je peglanjem. i dobro si rekla da zaludjuje sva ta prica o keratinu, odmah pomislis da mozes da radis sa njom sta hoces.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zastooooo peglate kosu na keratinu pobogu!!!?

      Delete
  10. trajno ispravljanje kose se radi sa kiselinom,kao sto se radi minival,tako da se kosa mnogo ostecuje ako nije prirodna boja,i ne preporucuje se da se radi na vec hemijski tretiranu kosu,zato postoji keratin koji oporavlja kosu...:)

    ReplyDelete
  11. Meni se kosa ravna od FENA!!:D

    ReplyDelete
  12. devojke kosa i ne treba da bude ravna samo da vam olaksa da se vi lakse same fenirate,i keratin puni dlaku da manje osteostecuje,

    ReplyDelete
  13. ja sam radila isti ovaj tretman ali uz brazislsko ispravljanje kose dobila sam od frizerke, odgovarajuci sampon i pakovanje od istog proizvodjaca koje moram da koristim da bih imala sve efekte.
    Moja kosa je ravna, ali vise puta blajhana jer sam iz crne isla u platinasto plavu, kosa mi ej bilo toliko unistena posle 8 meseci da sam mislila jedino resenje je nularica, ali uradila sam u petak tretman, prva 3 dana ne pere se kosa a 2 do 3 nedelje se ne smem farbati, razlika je ne 100% nego 200% kosa mi izgleda kao pre 11 godina pre nego sto sam pocela sa farbanjem, ne verujem posle pranja da ce mi zigledtai toliko lepo ali verujem da ce izgledati zdravo a to mi je najbitnije. Toliko od mene, pozdrav <3

    ReplyDelete
  14. a da li ovaj tretman zahteva dugotrajno feniranje kose nakon pranja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kosu kada susis sa femom cesljas cetko nista ise
      mozes malo da je prepeglas sa peglom a i nemors i bitno je da je posleprvog tretmana ne kvasis rtri dana i ne vezijes gumicom

      Delete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Koliko cesto se sme raditi tretman keratinom

    ReplyDelete
  17. Zdravo!

    Citajuci vasa iskustva sa keratinom pozelela sam i ja da podelim svoja. Odusevljena sam rezultatima. Ispravljanje mi je radila moja frizerka u frizerskom salonu Marix u Bulevaru Mihaila Pupina na Novom Beogradu.
    Proizvod je Cadiveu keratin.

    Prvi put sam radila prosle godine u septembru i nisam imala neka ocekivanja jer mi je kosa bila jako neposlusna i trebalo mi je vise od pola sata da se feniram, a zatim oko pola sata presom da je ispravljam da bi licila na nesto. Medjutim, posle tretmana kosa mi je kao sa reklame. Prvih mozda mesec do dva dana mi se kosa vise mastila, ali to je prirodna reakcija. Posle toga je bilo sve u redu. Cak mi je frizerka rekla da ako koristim sampon bez sulfata, a takav je DM-ov sampon za bebe npr., trajace mi duze. Nisam imala potrebe da radim keratin do juna ove godine iako je ona prognozirala 3-5 meseci i rekla da tada mogu bez problema da ponovim tretman. Ponovila sam tretman tek posle 10 meseci jer ranije nije bilo potrebe i opet sam prezadovoljna. Bas mi je skratilo vreme odrzavanja kose...

    ReplyDelete
  18. je li mozes napisati kako si njegovala kosu kada si uradila b. keratin? namjeravam sljedece sedmice da radim kosu sa bio escova keratinom. koji su to samponi i regeneratori bez sulfata?inace imam farbanu,tanku a gustu kosu. hvala

    ReplyDelete
  19. Zdravo, izvinjavam se sto kasnim sa odgovorom, ne uocim bas sve komentare na vreme :( Ja nisam imala neku posebnu negu kose kad sam stavila keratin. Drugi put kad sam radila keratin narucila sam Coppola sampon bez sulfata sa feelunique.com i mogu da kazem da je prilicno dobar. Ali nisam ga stalno koristila, takvi samponi slabije ciste kosu pa je cesto masna itd. kombinovala sam ga sa regularnim samponom. A maske i regeneratore sam koristila uobicajeno kao i ranije (malo manje doduse)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako porucujes preko feelunique.com? Da li salju za Srbiju?
      Hvala unapred! :)
      Jelena

      Delete
    2. Ćao, da FeelUnique.com isporučuje u Srbiji i na porudžbine iznad 10 (ili 15 funti, stalno to menjaju) se ne plaća poštarina. U Srbiji će ti naplatiti carinu ali obavezno čuvaj dokument, skeniraš, šalješ FeelUnique.com i oni će ti nadoknaditi te troškove. Uslov za sve ovo je da imaš karticu za kupovinu preko Interneta. Pogledaj ovaj tekst http://negakose.blogspot.com/2011/10/kupovina-kozmetike-preko-interneta.html

      Tekst je od pre par godina, sad su se neke stvari izmenile (u vezi plaćanja carine recimo) pa ću možda u skorije vreme napisati test ponovo. Nadam se da sam bar malo pomoglo :) Ako nesto nisam lepo objasnila, kazi slobodno

      Delete
    3. Hvala ti puno, mnogo mi pomaze :) Planiram uskoro da obavim moju prvu internet kupovinu, mislim da cu za pocetak poruciti do 50€ pa se nadam da nece biti naplacena carina, videcemo :)

      Delete
    4. Nema tog limita više (ukinut je pre neku godinu), meni naplaćuju carinu na bukvalno sve :( Ali posle mozes da skeniras i posaljes ovima iz FeelUnique.com. Racunaj da ce ti za carinu trebati jos otprilike 50% od vrednosti narudzbine (da spremis da imas kad dodje postar :)) Ali nemoj da se plasis, nije komplikovano kao sto zvuci : >

      Delete
    5. Auuu, sto su halavi :))) Porucicu uskoro pa kud puklo, uradicu tako kako si rekla, skenirati i poslati pa ce valjda sve ispasti ok :)

      Delete
  20. imala sam izuzetno ostecenu kosu,kao rezultata dugogodisnjeg blansiranja,opadala je ,postala kao zvaka,pokidana,uzas,odlucila sam da probam keratin,pre nekoliko dana sam stavila,kosa mi je glatka,ne uvija se,ne opada,nije potrebno feniranje,10ml kosta 1000 din,meni je trebalo 30ml,kosa mi je do ramena ali prilicno retka i tanka dlaka,zasad je super,videcemo kad prodje vreme,odmorila sam se od feniranja prlikom kog se kosa kidala

    ReplyDelete
  21. Cao. :)
    Htjela bih raditi keratin ovih dana,ali sam u nedoumici gdje da radim.Zakazala sam kod jedne djevojke,gdje mi ne zapalo za oko da djevojka koja je imala crnu kosu,posle keratina bila je za nijansu svetlija.Plasim se da nije neka kiselina,a farbala sam se takodje prije par dana. :(
    Je l' ima neko savjet za to ? Hvala unaprijed !

    ReplyDelete
  22. Imam kovrdzavu kosu i volim je bas takvu. Ima li smisla raditi taj tretman keratinom a da se ona ne ispravi nakon toga nego samo da bude sjajnija i lepsa? Nadam se da sam objasnila sta me zanima.Znaci ne želim da je ispravljam

    ReplyDelete