Norma Džin je prešla put od stidljivog kovrdžavog smeđeg devojčurka pa sve do "plavokosog anđela" i najvećeg seks simbola 20-tog veka. Bilo je potrebno isprobavanje 9 (!) nijansi plave boje dok najzad nije postignuta čuvena platinasta plava boja starlete Merilin Monro.
Mitu o Merilin Monro uveliko je doprinela boja njene kose. Malo je poznato da je Merilin radila i trajno ispravljanje kose i da su u kreiranju njenog čuvenog imidža značajnu ulogu imali frizeri. Njena prirodna kosa se dosta razlikuje od glamurozne plave kakvu znamo iz filmova.
Te 1946. godine tada još uvek stidljiva i povučena Norma Džin kročila je u frizerski salon i pitala ih da li mogu da urade nešto sa njenom kosom kako bi lepše izgledala u reklami za šamon koju je trebalo da snimi te večeri. Vlasnik salona Frenk i tehničar za farbanje kose Silvija Barnhart su joj tog dana uradili trajno ispravljanje kose koju su opisivali kao "braonkastu i uvijenu".
Mitu o Merilin Monro uveliko je doprinela boja njene kose. Malo je poznato da je Merilin radila i trajno ispravljanje kose i da su u kreiranju njenog čuvenog imidža značajnu ulogu imali frizeri. Njena prirodna kosa se dosta razlikuje od glamurozne plave kakvu znamo iz filmova.
Te 1946. godine tada još uvek stidljiva i povučena Norma Džin kročila je u frizerski salon i pitala ih da li mogu da urade nešto sa njenom kosom kako bi lepše izgledala u reklami za šamon koju je trebalo da snimi te večeri. Vlasnik salona Frenk i tehničar za farbanje kose Silvija Barnhart su joj tog dana uradili trajno ispravljanje kose koju su opisivali kao "braonkastu i uvijenu".
Jaka hemikalija koja je korišćena za ispravljanje ujedno je posvetlila njenu kosu i dala joj crvenkasto-plavičasti odsjaj. Norma Džin bila je jako zadovoljna efektom i poželela je da joj kosa bude još svetlija. Tokom sledećih 4-5 meseci Barnhartova je postepeno posvetljivala kosu mladog modela dok nije došla do zlataste med-plave boje.
Ovo opovrgava priču po kojoj Norma Džin navodno nije želela da ima plavu kosu i da se opirala - nasuprot tome, ona je smatrala da joj svetlija boja mnogo više naglašava oči koje je frizerka Silvija Barnhart opisala kao "prelepe i svetlucave".
Evo kako je Merilin izgledala pre transformacije i kako je izgledala kasnije, na jednom od fotografisanja:
No comments:
Post a Comment