Kako ispraviti kosu bez upotrebe pegle? - II deo



Lepo je imati ravnu kosu ali još je lepše imati (dugoročno) zdravu kosu. Peglanje sa sobom nosi i oštećenja. U ovom tekstu sam pisala o metodu za ispravljanje kose bez upotrebe pegle. Rešila sam da napišem još jedan tekst na ovu temu kako bih razjasnila eventualne nedoumice i odgovorila na neka pitanja koje ste ostavili u komentarima.


- Da li je vredno cimanja? ;)

- DA, jedno veliko 'da'. Svakako isprobajte barem jednom jer čitav postupak obuhvata i par "caka" i principa zdrave nege kose koje možete koristiti stalno (npr. ispravljanje kose plastičnom folijom - po meni stvarno fantastičan metod kojim dobijate izgled urednije kose a da je pritom ne oštećujete). Meni je ovo bio revolucionaran postupak ;) s tim što će najveću korist videti oni koji imaju problematičnu i oštećenu kosu i ne smeju ili ne žele da više koriste peglu za kosu. Ako vam je kosa već prirodno ravna - onda nema svrhe da ovo isprobavate.


- Ovde se koristi fen ili hauba, što znači da se kosa ipak oštećuje?

- Fenom se kruži oko glave sa solidne razdaljine što svakako nije isto kao kada fen sa usmerivačem uperite direktno u dlaku. To je takozvani "indirect heat" koncept - toplota se ne usmerava direktno u dlaku. Pri tom, fen se uopšte i ne mora koristiti - možete ostaviti kosu da se potpuno prirodno osuši.


- Da li ovo deluje ako sam npr. juče prala kosu, i uradila bih ovo na suvu kosu? 

- Poenta kod ovog ispravljanja je da se vikleri ređaju na MOKRU kosu - tokom sušenja na viklerima kosa se ispravlja. Znači neće delovati ako postupak radite na suvoj kosi. 


- Ne znam samo kako da ja obavijem svoju kosu oko gave?! Meni je kosa toliko unistena i nejednake duzine da su mi npr zulufi do brade... :( Znaci, ni do cela mi ne bi "stigli". Da mi je kosa duzine kao ovoj crkinji sa snimka, ne bih se brinula da li mi je kosa kovrdzava ili ravna!

- Bitno je da kosa prilegne uz glavu, znači u tvom slučaju je ispravi češljem i pričvrsti šnalicama tako da prileže uz glavu.


- Da li ispravlja skroz kovrdzavu kosu tj"prirodnu"?

- Da, ovo je metod koji je namenjen baš takvoj kosi jer je ona prirodno već suva i sklona oštećenjima pa joj i pegla više šteti nego nekim drugim tipovima kose. Ovaj postupak razvile su Afroamerikanke  (setite se kako gustu i kovrdžavu kosu one imaju). Moja kosa je prirodna tj. kovrdžava (tako je i nastao ovaj blog lol) i uspešno ispravljam kosu na ovaj način. Evo i teme na forumu gde možete videti sliku moje kose koja je ovako ispravljena -> http://www.kosa.rs/forum/viewtopic.php?f=12&t=20


 Prvi tekst o ispravljanu kose bez upotrebe pegle možete naći klikom ovde.

7 comments:

  1. Moram da isprobam ovaj metod.Moja kosa je blago talasasta bez peglenja i to me nervira jer bih zelela da mi kosa bude ravna.
    Da li ce uspeti iako je moj gornji deo kose osisan stepenasto?

    ReplyDelete
  2. da li moze na mokru kosu,bez velikih viklera da se okruzi oko glave,ali sa snalicama da pricvrstim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se tako neće dovoljno ispraviti

      Delete
  3. ovo je mnogoooooooo bolje nego da devojke ispravljaju kosu sa peglom ili fenom,ovo je najboljeeeeeeee,najboljee:))))):*

    ReplyDelete
  4. Ja imam blag kovrdzavu kosu i na stepenasto mi je osisana oce delovati ovaj metod na moju kosu?

    ReplyDelete
  5. Jel ima za muske neka metoda koji imaju malo valovitu kosu?
    Jel ja imam kosu koju kad se otusiram i fenom ju dignem gore ona ide u desnu stranu ili lijevu,nikad ravno.Zelim imati kosu kao Macklemore,ali mislim da ja to ne bih mogao ima li koji savjet?

    Hvala unaprijed!

    ReplyDelete