Šta ima novo kod mene + o Coppola Keratin Complex šamponu



Drage čitateljke i čitaoci, evo mene na godišnjem odmoru pa je red da se i malo više posvetim blogu ;). Vidim da se tu i tamo po drugim forumima i sajtovima pominje blog i jako mi je drago zbog toga.  Bavim se i pravljenjem nove verzije sajta i velika mi je želja da u neko dogledno vreme ugleda svetlost dana.

Što se tiče kose, posle pauze od godinu dana, uradila sam još jedan keratinski tretman. Radila sam u istom salonu kao i prethodni put, korišćen je Coco Choco keratin ali moram da priznam da mi je (iz nekog razloga) prvi put bolje urađeno. Moguće je i da su i oni počeli da štede na materijalu ali nemam pouzdan dokaz da li je to razlog što mi je drugi tretman ispao malo lošije. Da bih imala "frizuru" kosu svakako moram barem da pređem fenom. 

Po prvi put sam kupila i šampon za negu kose posle keratinskog tretmana. Čitajući recenzije na Internetu kao "najmanje loš" mi se učinio Coppola Keratin Complex Keratin Care Shampoo. Naručila sam ga sa Interneta i platila oko 20 evra za 400ml. "Coppola" je inače izuzetno poznat brend u SAD kada se radi o keratinskim tretmanima.

 Keratinski tretman sam platila 100 evra i volela bih da mi rezultati duže traju. To je ovaj šampon, a utiske ću vam svakako napisati posle malo dužeg isprobavanja:



Ponovo sam kupila i Fibre Architecte serum, kao i Philips Kingsley Elasticizer, proizvod kojim sam zaista oduševljena. Uzela sam i L'oreal-ovo višenamensko ulje Huile Extraordinaire, isprobavam ga ovih dana.

Intenzivno razmišljam o alternativama keratinskom tretmanu koji sam do sad radila. U poslednje vreme se pojavio veći broj tretmana koji su bez formaldehida. Interesantno je da čak i Macadamia Oil sada ima takav tretman! Zove se StraightWear, pogledajte na ovom linku: http://www.macadamiahair.com/products/view/straightwear

Kad mi se ispere tretman (što će, nadam se, biti što kasnije) planiram da naručim Ultra Keratin Touch - ne sadrži formaldehid, efekat traje 30 dana i košta dvadesetak evra. Ako bude dobar, svakako vam javljam.



Ako imate ideju o čemu bih mogla da pišem slobodno mi možete javiti, u komentaru, na forumu ili na e-mail negakose[at]gmail.com. Veliki pozdrav od mene!

5 comments:

  1. Zainteresovala si me za ovaj Ultra Keratin Touch set! Sa kog sajta moze da se naruci?

    ReplyDelete
  2. Narucila sam sa myhairandbeauty.co.uk. Verovala ili ne, jos uvek nisam stigla da ga isprobam :P Nikako da nadjem slobodnih 48h kad ne izlazim iz kuce... Ali, procitala sam pomesane recenzije, nasla sam i par losih. Pisu i da moze da se desi da malo posvetli kosu (sto ja recimo ne zelim). Ali ipak, najverovatnije cu da isprobati i onda pisem utiske naravno.

    ReplyDelete
  3. Hvala ti puno na odgovoru :) citala sam neke recenzije, ali ipak bih se upustila u to :) stvarno je povoljno a ko ima neposlusnu i cupavu kosu, zna koje su to muke :) jedva cekam da cujem tvoje utiske!

    ReplyDelete
  4. Standardna boljka, mi smo kao slepo crevo:) Postoji na myhairandbeauty.co.uk. jos jedan set cija cena je 16 e, ali cini mi se da nije previse omiljen

    ReplyDelete