Nicole Scherzinger u reklami za Clear šampon

Jedan od glavnih atributa pevačice grupe Pussycat Dolls je njena prelepa crna kosa. Da li tridesetjednogodišnja Nicole ima umetke u kosi ili je njena kosa prirodni genetski džek-pot - nismo sigurni, no na ekranu izgleda zaista fascinantno. To je jedan od razloga zašto je Unilever odabrao baš nju za promotera šampona protiv peruti Clear. Drugi razlog je njeno filipinsko poreklo, jer su Filipini jedno od glavnih tržišta na kojima se promoviše i prodaje Clear. Ovaj šampon obećava odstranjivanje peruti a da pri tom kosa ostaje meka i neisušena.

Nicole na ekranu izleda fantastično, mada sama priznaje da se dugo osećala neprivlačnom. "Tokom odrastanja sam bila užasno stidljiva i čudna. Uvek sam mislila da sam ružno pače. Mislim da je ispalo ok na kraju. Ipak, prava lepota je nešto što isijava iznutra."

"Priključivanje grupi Pussycat Dolls mi je pomoglo da otkrijem ko sam. Ono što želim da prenesem je baš ta poruka - da svaka žena može biti jaka, samouverena i seksi."

Crnokosoj pevačici visokoj 166 cm je to svakako uspelo :) A evo i kako izgleda u reklami za Clear šampon:






7 comments:

  1. Da li znas gde mogu kupiti ovaj shampon? Igrom sluchaja sam ga koristila, i jedini je koji odgovara mom tipu kose. Ne mogu da nadjem prodavnicu u BG koja ga ima?

    ReplyDelete
  2. Hmm ranije se Clear sampon mogao kupiti gotovo svuda, valjda ga ima jos uvek negde? Bas cu da obratim paznju pa ako vidim negde, javljam.

    ReplyDelete
  3. imas ga u svim dm prodavnicama

    ReplyDelete
  4. zasto je nestasica clear sampona,ono sto valja tesko da ces naci :(

    ReplyDelete
  5. Nema ga ni u dm prodavnicama vise,bilo je u rodicu velikom skoro...bas ono sto valja nema i tesko se nadje...sramota vazno da head shoulders ima svuda :p

    ReplyDelete
  6. Molim Vas da mi pomognete i kazete gde mogu da nadjem CLEAR sampone za kosu? Najbolji su, a nema ih u Roda,Idea marketima.

    ReplyDelete
  7. meni je head&shoulders najbolji sampon

    ReplyDelete