Saveti za negu Kristin Davis (Šarlot iz "Sex and the City")

Kristin Davis priznaje da iz dubine duše mrzi čupanje obrva a jedina kozmetika u njenoj torbi su balsami za negu usana (i nosi ih sa sobom čak 20 različitih). Njena kosa je ujedno i njen zaštitni znak a sa čitateljkama magazina Allure nedavno je podelila par saveta u vezi nege. "Leti jednostavno skupim kosu u pundju i nadam se da ću dobiti lepe talase kada je odvežem. Nedavno sam bila u Keniji i kosa mi je bila oogromna. Kada je takva, dopustim čak i da izgledam čupavo - kad stavim neki silikonski proizvod imam utisak da je stalno prljava. I mislim da ljudi preteruju sa korišćenjem pegle. Nedavno sam bila na jednoj proslavi i bukvalno svaka osoba je imala ispeglanu kosu, a iskreno, ona većini ljudi uopšte ne stoji. Ako vam je kosa talasasta, neka takva i bude."

Ako ste odlučili da izvučete pramenove, važno je da ih stalno održavate. Ili ih nemojte ni izvlačiti, savetuje Kristin. "Moj najveći kozmetički blam iz prošlosti: producenti "Sex i grada" su želeli da stavim pramenove, i tako sam i učinila. Otišla sam kod frizerke jedne od koleginica iz serije, ali nisam znala da treba da idem stalno, niko mi to nije rekao. Očigledno, nisam bila spremna na frizuru koja zahteva toliku pažnju. Sada imam jednu fotografiju iz Playboy Mansion epizode serije u kojoj nosim konjski rep, i na glavi imam žuto-narandžaste crte od izraslih pramenova. Ne mogu da verujem da su me pustili takvu da glumim!"

No comments:

Post a Comment